“Top lækker frokost ”

Køkkener: Australsk
Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 18. juli 2017 fra mobile enheder

En gå tur langs stranden og et pludseligt regnskyl, fik os til at søge ly på Rory's.
Det fortrød vi ikke, bestilte en pizza og en kyllingesalat.
Maden var utrolig velsmagende, veltilberedt og af friske råvare. Frisk presset juice og god rødvin på glas.
Betjeningen var meget effektiv og venlig. Ekstra plus, det MEGET hurtige wifi. Et absolut hyggeligt og charmerende sted, direkte på stranden også i regnvejr.
Vi kommer gerne igen .

Tak, Jørgen N
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 4. maj 2017 fra mobile enheder

Fremragende bar, super service og fantastisk udsigt. Super sted ar opholde sig en hel dag (kombineret med en masse badning) og der er ofte bål på stranden om aftenen.

Direkte udsyn til en smuk solnedgang.

Tak, Rune P
Anmeldt 15. februar 2017 fra mobile enheder

Selvom Vietnam er kendt for sin kaffe, er den dog uovertruffen her, men du betaler også for den. Kæmpe drinkskort og meget vestligt orienteret. Stedet du går hen, hvis du vil feste.

Tak, Dannie R
Anmeldt 27. januar 2017 fra mobile enheder

Et rigtig hyggeligt sted
Lige i strandkanten med rigtig go mad ,kolde øl og drinks
Atmosfæren er rigtig afslappet og hyggelig

Tak, bgj18333
Anmeldt 26. januar 2017 fra mobile enheder

Stedet nyder rigtig godt af at være et af de få steder på stranden i dette område, der henvender sig til det yngre publikum.
Priserne er høje i forhold til andre steder på øen. Maden var gennemsnitlig. Jeg fik en sesam-kylling salat, der var overhældt med mango dressing. Ingen stor kulinarisk oplevelse.
Men grunden til min mindre gode oplevelse var, at jeg sad i baren og hyggede mig med et par australiere med et par øl og drinks, og så kom kvinden, som jeg gætter på er medejeren, og gav de australiere jeg sad og talte med en gratis hotdog. Enten fordi de var australiere, eller pga. Australia-day. Kvinden kiggede ikke engang min vej. Det vil altså sige, at enten var de penge jeg havde betalt ikke gode nok til en gratis hotdog, eller også bryder ejerne sig bedst om kunder fra Australien. Jeg er ligeglad med den hotdog, det var bare enormt dårlig stil. Jeg er selv restauratør i Danmark, og havde jeg gjort noget lignende, var jeg også blevet gjort opmærksom på at det er dårlig stil at gøre forskel på sine kunder og gæster. Egentlig var en af pigerne, der modtog en gratis hotdog engelsk. Så kvinden der gav den gratis mad, skød oven i købet ved siden af.
Det er egentlig en skam, både at priserne er forholdsvis høje, men også at de gjorde forskel på gæsterne i dette tilfælde for stedet er egentlig hyggeligt og godt indrettet.

Tak, Jarlis N

Rejsende, der kiggede på Rory's Beach Bar, kiggede også på

Phu Quoc-øen, Kien Giang Province

Duong Dong, Phu Quoc-øen
Phu Quoc-øen, Kien Giang Province

Har du været i Rory's Beach Bar? Fortæl om dine oplevelser!