“Hyggeligt sted, med masser af valgmuligheder på menuen”

The Spice House at Cassia Cottage
Velegnet til: Familier med børn, Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 17. februar 2018

Fin, hurtig og venlig service. Vores bestilte retter var godt tilberedte og vi nød at spise på en god og ren restaurant

Tak, Hedetur

Anmeldt 5. februar 2018 fra mobile enheder

The Spice House er i den lidt bedre ende de har en hyggelig udendørs terresse med udmærket service. Vi bestilte melonsalat med feta vendt i en balsamico dressing simpel men meget smagsfuld, til hovedret valgte vi fra den asiatiske menu en gang mekong style seafood skewers som kom med brune ris 2 pinde med grøntsager fisk og rejer i en brun tomat sauce hmm ikke dårligt men heller ikke noget særligt det bestiller jeg ikke igen den anden hovedret var grilled Tiger prawns With lemongrass her bestilte vi bruneris istedet for hvide ris igen et spyd med 7 rejer lidt revet squash vent med lidt dressing ingen dyppelse til,
det manglede. Til dessert to gange is udemærket. Alt i alt 3 store stjerner men ikke andet.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Leif S
Anmeldt 23. januar 2018 fra mobile enheder

Vi spiste her flere gange mens vi boede her. Maden er lavet fra bunden og velsmagende. De bruger bl.a ikke tilsætningsstoffet MSG. En god ide at reservere bord da der altid er travlt, men vi fik kun gjort det den sidste aften, da vi planlagde at spise der den dag, men så får du også mulighed for at sidde udenfor.

Lækker udsigt ud over pool og hav, især ved solnedgang.

Jordbær milkshake kan anbefales, samt vietnamesisk pandekage og burger.

Morgenmaden er i top med lækkert udvalg.

Tak, Anders V
Anmeldt 20. januar 2018 fra mobile enheder

Fandt restauranten på Trip advisor pga de gode anmeldelser. Det var så godt at vi besøgte den 2 gange. Rigtig god vietnamesisk menu med rimelige priser. God og venlig betjening. Kan virkelig anbefales.

Tak, 270.456
Anmeldt 20. juli 2016 fra mobile enheder

Under vores besøg på Cassia Cottage resort'et spiste vi ofte på stedets restaurant. Maden var meget lækker og vi fik fortalt, at de eneste forarbejdede råvarer, de brugte, var Heintz ketchup og sojasovs. Alt andet lavede de selv fra bunden. Retterne kunne nemt ændres efter ønske, og personalet var meget venligt.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, SSA73

Rejsende, der kiggede på The Spice House at Cassia Cottage, kiggede også på

Phu Quoc-øen, Kien Giang Province

Har du været i The Spice House at Cassia Cottage? Fortæl om dine oplevelser!