“Lækker mad og god betjening”

The Spice House at Cassia Cottage
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk, Familier med børn, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 20. juli 2016 fra mobile enheder

Under vores besøg på Cassia Cottage resort'et spiste vi ofte på stedets restaurant. Maden var meget lækker og vi fik fortalt, at de eneste forarbejdede råvarer, de brugte, var Heintz ketchup og sojasovs. Alt andet lavede de selv fra bunden. Retterne kunne nemt ændres efter ønske, og personalet var meget venligt.

Tak, SSA73
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 21. april 2016 fra mobile enheder

Herlig vietnamesisk mad på den elegante og yderst velsmagende facon med et anstrøg af fransk tilsat super sød betjening, smuk udsigt, overdådige portioner og meget rimelige priser. Spiste der adskillige aftener og frokoster under ophold på hotel uden at blive spor træt af det!

Tak, nannata
Anmeldt 3. marts 2016 fra mobile enheder

Ikke den bedste oplevelse. Maden var kedelig og drinks'ne var udrikkelige. Desuden var prisen noget i overkanten.

Tak, Jannik haulik J
Anmeldt 24. februar 2016 fra mobile enheder

Rigtig godt sted maden var velsmagende og tjeneren var meget sød og flink og spurgte ind til hvem vi var og hvad vi lavede på øen. 2 retter og 1 børne ret plus 3 sodavand for lidt over 500.000

Tak, Kenneth H
Anmeldt 23. februar 2016 fra mobile enheder

Et rigtig dejligt sted.
Personalet gør alt for at gøre jer tilfreds og glade.
Fantastisk strand og idyl.
Her er roligt og god plads.

Tak, JIS1

Rejsende, der kiggede på The Spice House at Cassia Cottage, kiggede også på

Phu Quoc-øen, Kien Giang Province
Phu Quoc-øen, Kien Giang Province

Duong Dong, Phu Quoc-øen
Duong To, Phu Quoc-øen

Har du været i The Spice House at Cassia Cottage? Fortæl om dine oplevelser!