“Dejlig sted”

Køkkener: Grillmad, Vietnamesisk
Velegnet til: Smuk udsigt, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

Super hyggelig restaurant, blev modtage af høflig og opmærksom tjener, der kom med drikkevare med det samme. Tjeneren kom også med god råd og vejledning til menukortet. De var meget opmærksomme på vores allergi for skaldyr.
Maden var veltilberedt, af super friske råvare og meget velsmagende, store portioner.
Priserne er meget billige og absolut fuld valuta for pengene.
God mad og god betjeningen.
Vi kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, 598j_rgenn

Anmeldt 12. maj 2017

Spiste gode tigerrejer fra grillen. God service og der var gratis myggespray ved bordene. Dog ligger priserne i den lidt dyre ende.

Dato for besøg: april 2017
Tak, olsenperm
Anmeldt 14. marts 2017 fra mobile enheder

Virkelig godt og meget service minded personale. Meget for pengene. Klart en anbefaling. Ca. 1/3 af prisen ift. vores hotel.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, jessjuulh
Anmeldt 29. januar 2017 fra mobile enheder

God mad og god betjening. Ejeren tager imod bestilling og er frisk på en kommentar til din bestilling. ...

Dato for besøg: januar 2017
Tak, Karsten S
Anmeldt 16. januar 2017 fra mobile enheder

Rigtig sød og venlig personale som tog hurtig action og hjalp alle ind i tørvejret, da regnen væltede ned.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, dortep2015

Rejsende, der kiggede på CAMI Restaurant & Bar, kiggede også på

Duong To, Phu Quoc-øen

Duong To, Phu Quoc-øen

Phu Quoc-øen, Kien Giang Province

Har du været i CAMI Restaurant & Bar? Fortæl om dine oplevelser!