“Stort udvalg”
Anmeldelse af May Restaurant

May Restaurant
Køkkener: Vietnamesisk
Anmeldt 27. marts 2018 fra mobile enheder

Har spist på restauranten dagligt i den uge, vi har været på øen. Mange mulige kombinationer af retter med fisk, seafood, kylling, vegetarretter, svine- og oksekød. Alt frisk og veltillavet til rimelige priser.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Blomquist58

Anmeldt 15. januar 2018 fra mobile enheder

Lækkert sted, deres seafood “nuggets” smager godt. Vi fik 3 retter (2 mand),6 øl og 2 cocktails og holdte os under 1 million træ penge

Dato for besøg: januar 2018
2  Tak, leonarde420
Anmeldt 14. januar 2018 fra mobile enheder

Lækkert sted med super god mad, som er både indbydende, god og frisk kvalitet og som smager virkelig lækkert. Servicen er helt i top og der mangler intet. Forret, hovedret, dessert og drinks er alle sammen super lækre. Eneste minus var at hovedretter ikke kom på samme tid. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Lotte L
Anmeldt 24. august 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten 2 gange på vores 4 dags ophold og var meget positive! De er super flinke og er gode til engelsk. Helt klart et besøg værd. Udover mad lejer de også scootere ud for omkring 150.000Vd pr. dag.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Rikke U
Anmeldt 30. marts 2017 fra mobile enheder

Dejlig nudelsuppe med kylling. Velsmagende og hurtig serveret
Hele familien hjælper til. Store som små

Dato for besøg: marts 2017
Tak, jetteb2016

Rejsende, der kiggede på May Restaurant, kiggede også på

Phu Quoc-øen, Kien Giang Province

Har du været i May Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!