“Professionel”

Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Ét hyggeligt sted.
God mad i rigelige mængder.
Men svarer ikke til prisen efter min mening.
Stedet mangler også charme.

1  Tak, AnnebSkovlunde

Anmeldt 11. februar 2019 fra mobile enheder

God familie restaurant. venlig og engelsktalende personale. Dejlig mad, men lidt dyr, efter vietnamesiske forhold.

Dato for besøg: februar 2019
1  Tak, carinagotsaed
Anmeldt 8. februar 2018 fra mobile enheder

Fantastisk mad vi fik grillet fisk og spicy kylling og det var så godt. Betjeningen i top og var meget opmærksomme.

Dato for besøg: februar 2018
1  Tak, 987janr
Anmeldt 5. februar 2017

Frisk fisk, muslinger på BBQ og bredt udvalg ala carte - god mad til billige priser. Var her 2 gange på vores ferie i januar/februar 2017 i området.

Dato for besøg: februar 2017
1  Tak, Karsten S
Anmeldt 22. december 2015 fra mobile enheder

God mad til fornuftige penge. Fik grillet "red snapper" og den smagte rigtig godt. Kan helt sikkert anbefale denne restaurant

Dato for besøg: december 2015
Tak, thomaslU6384YZ

Rejsende, der kiggede på Nemo Restaurant, kiggede også på

Phu Quoc-øen, Kien Giang Province

Har du været i Nemo Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!