Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt for 7. august 2016

Vi har boet i en lejlighed i La Rotonda i en uge i juli måned. Vi var 2 voksne og 2 børn. Det var en dejlig og ren lejlighed med en fantastisk udsigt mod Gardasøen. Der var et fint lille køkken med de mest basale køkkenredskaber -nok til at lave din egen aftensmad.

På balkonen var der to sol-stole og et bord med 4 stole og en parasol.

Der var et dejlig soveværelse, men desværre var sengene alt for hårde, med dårlig søvn til følge.

Jeg har det desværre meget skidt med tobaksrøg, og det var derfor meget irriterende ikke at kunne sidde på balkonen i løbet af dagen eller om aftenen uden at blive generet af naboers og underboers røg. Hotellet bør absolut overveje at tilbyde røgfrie lejligheder/ røgfrie miljøer. Jeg vil ikke anbefale dette hotel, hvis du er allergisk overfor røg eller bare ikke kan lide lugten af tobaksrøg.

Pool-området var rigtigt godt, og ligeså pool-restauranten, men tjek din regning, da vi to gange konstaterede at der var ting på vores regning, vi ikke havde bestilt, omend problemet blev løst, uden diskussion, ved henvendelse til personalet.

Hvis dette hotel havde haft den rigtige ryge-politik, bedre senge og måske en aicondition, jeg ville have bedømt det med 5 stjerner.

Tak, PeterB8
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Anmeldt for 2. august 2016

Vi havde to værelser med balkon mod søen og bjergene. Vi kunne i godt vejr se helt til Sirmione i bunden af Gardasøen, og om aftenen kunne vi se lysene glimte i alle byer/bebyggelser rundt om søen, meget smukt. Uanset vejret var det fantastisk at kigge på bjergtoppene og vandet, der forandrede sig hele tiden. Vi havde halvpension og var meget tilfredse med morgen buffeten. Aftensmaden varierede i kvalitet. Til tider meget lækkert italiensk mad og til tider ikke noget at råbe hurra for. Kunne godt have brugt en ordentlig seng at sove i og mulighed for aircondition.

Værelsestip: Altafgørende at få værelse med udsigt mod søen. Værelset er ikke egnet til 3 personer.
  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, ibvstruer
Anmeldt for 31. juli 2016

Vi boede i en sekspersoners lejlighed, hvor af de to personer skulle sove på en sovesofa i stuen/køkkenet. Sovesofaens madres var meget tynd, og vi kunne mærke metalstængerne igennem madressen. Vi forsøgte at tale med personalet, og bad om en ekstra madres, men blev afvist. De øvrige senge var meget hårde, og det var ikke muligt at få en ordentlig nattesøvn i en hel uge for nogen af os. Vi var på den pizzarestaurant der var tilknyttet "la rotunda". Vi bestilte b.la en pizza med champignons, og champignonerne var fra dåse og smagte ulækkert. Vi havde fået et tilbud igennem "travel bird" om gratis pizza og drikkevarer. Personalet virkede uvidne om dette, og det blev en dårlig oplevelse på restauranten.Vi vil gerne fremhæve de positive elementer ved "la rotunda". Der er en fantastisk udsigt udover Gardasøen, og gode pools.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Emmy C
Anmeldt for 12. juli 2016 fra mobile enheder

Når bare man har den udsigt er alt andet ved hotellet ligegyldigt.......
Har aldrig oplevet noget så smukt!!!!
Det er lidt af en køretur for at komme op til hotellet - der er stejlt og langt. Selve hotellet er bygget ind i bjergsiden så der ikke mange udendørs områder hvor man kan opholde sig på flad plan. Der er trapper overalt og man skal være godt gående for at bo på dette hotel. Værelset er spartansk indrettet men rent. Det store plus er den skønne store terrasse med udsigt over søen. Her er bord med stole samt to sol-stole. Der er to fine pools. Pizzaria på hotellet med ok mad. Der er 1 km OP til den nærmeste by som er utrolig hyggelig og meget italiensk. Her er to supermarkeder og flere restauranter. Kan på det varmeste anbefale dette hotel/ferielejligheder.

Overnattede: juli 2016
2  Tak, Louise A
Anmeldt for 10. juli 2016 fra mobile enheder

Vi har fundet en perle ved Gardasøen - Der er en helt fantastisk udsigt fra lejlighederne og 2 fine pool områder. Lejligheden (3 værelser) er ok - men trænger lidt til en opfrisker, men det glemmer man fordi den store terresse har verdens mest fantastiske udsigt.
Lækker pizza i resultant ved poolområdet.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
2  Tak, JesperTrend