“Enestående langt ude i bjerget”
Anmeldelse af Paradise Alcantara

Paradise Alcantara
Prisklasse: 75 kr. - 224 kr.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Hvem ville have troet, at en restaurant af dette format ligger gemt så langt ude i ingenting. Allerede på parkeringspladsen blev vi mødt af to tjenere. De spurgte, om vi ville have fisk eller kød. Tja, vi havde jo ikke set menuen endnu, men da det viste sig, at der var en restaurant for hver (med en løsning klar, hvis selskabet var til begge dele), valgte vi fiskerestauranten under pinjetræerne. Først en muslingesuppe til 7 euro (2018) med så mange muslinger, at vi nærmest var mætte, da vi også havde fået surprise hapsere med indbagt squashskiver rullet om mozarella og en lille ansjos. Vi måtte levne af bl. a. grillede blæksprutter med spinatsalat og en cous cous med fiskesovs, hvor “sovsen” viste sig at være et bjerg af blæksprutter, rejser og muslinger. Fair priser for så god og rigelig mad. Kan klart anbefales at køre til. God betjening. Hurtig servering.

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, ClausRXN

Anmeldt 30. juli 2017

Vi spiste der 3 aftener. Så godt!! Det bedste på turen. Læg dertil smuk beliggenhed og venlig betjening. Husk at reservere bord.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Mia K
Anmeldt 20. juli 2017

Denne restaurant kan absolut anbefales, og vi ville ønske vi havde opdaget den lidt før, så vi kunne have nået et genbesøg.

Stedet har en hyggelig terrasse med udsigt over landskabet. Maden er virkelig god og i rigelige mængder. Vi fik antipasto, ravioli, stuvet kanin og svineskank - og det hele var indbydende, veltillavet og rigeligt.

Betjeningen var venlig nok, men lidt abrupt og der kunne godt have været lidt mere tid mellem retterne.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, LotteHC
Anmeldt 29. juli 2016

Vi delte indkørsel med denne dejlige restaurant. Vi besøgte den på en mandag, men desværre lukket. Det var dog værd at vente på til en anden dag - vi fik en super lækker starter med sicilianske småretter, og var faktisk mæt herefter. Vi havde dog bestilt en super lækker steak Fiorentina, som var stegt perfekt med lækre rosmarin-kartofler og salat til.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 546clausb
Anmeldt 18. juli 2015

9 små sicilianske tastings smukt præsenteret og rigtigt lækre.
Deres "Raw fish mix" er også super lækkert.
Smuk udsigt og hyggeligt at spise under oliventræerne.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Birgitte S

Rejsende, der kiggede på Paradise Alcantara, kiggede også på

Graniti, Province of Messina
Gaggi, Province of Messina

Taormina, Province of Messina
Taormina, Province of Messina

Har du været i Paradise Alcantara? Fortæl om dine oplevelser!