“God atmosfære ”

Køkkener: International
Velegnet til: Familier med børn, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Buffet, Reservationer
Anmeldt 24. august 2016 fra mobile enheder

Inventions er en oplevelse, hvis man skal spise i Disneyland. Her møder man en masse Disney figurer, og der er hyggeligt i restauranten. Morgenmadsbuffeten er god, og der er masser at vælge imellem. Aftensmaden var dog ikke så spændende (kan findes bedre andre steder i parken), og der er naturligvis en del støj.

1  Tak, Katrine S

Anmeldt 10. maj 2016 fra mobile enheder

Hvis man skal spise på denne restaurant om aftenen, så skal det være pga "character dining", som var et kæmpe hit for børnene. Dette gjorde vores oplevelse alle pengene værd.
Hvad angår maden, så er det "kolde bord" ok, men øvrig mad (varme retter og desserter) er simpelthen så ringe.
Da vi også boede på hotellet, spiste vi også morgenmad her. Det var ok.
De 4 stjerner er mest pga oplevelsen med figurerne, som har god tid til de enkelte børn. Skulle jeg give maden stjerner, ville den max få 2.

Tak, Kamila K
Anmeldt 25. januar 2016 fra mobile enheder

Fin service med Disneyfigurer det går rundt til børnene.
Maden er bare fuldstændig kønsløs og desværre langt fra frisklavet. Deres pandekager er købt færdige og det samme er grøntsager. Frosne varer. Spurgte en tjener og fik et ærligt svar.
Generelt er det umuligt at få god mad i hele reporter - men en restaurant på et fem stjernet hotel burde have en langt højere standard! Er så skuffet - troede virkelig at maden ville være frisk og lækker. Vi er to voksne og tre børn - giver i alt 1400kr. pr aftensmåltid. Min mand og jeg spiser kun for at undgå sult - intet lækkert eller indbydende ved oplevelsen. :(
Dette område trænger gevaldigt til opstramning.

Tak, Louisebwa
Anmeldt 15. oktober 2015 fra mobile enheder

Var her med min datter, og det var en super oplevelse. Der er masser af Disney figurer, og de stoppede alle ved vores bord til stor glæde for min datter.
Buffeten har stort udvalg med noget for enhver smag.

Tak, Soren_Odense
Anmeldt 22. august 2015

Meget fint sted, men også lidt dyrt.
Jeg syntes at udvalget af maden er meget god, drikkevare ok.
Rigtig god service..
Jeg kommer helt sikkert her igen.

Tak, Kenneth S

Rejsende, der kiggede på Inventions - Disneyland Paris, kiggede også på

Chessy, Marne-la-Valle

Marne-la-Valle, Seine-et-Marne

Har du været i Inventions - Disneyland Paris? Fortæl om dine oplevelser!