Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.317)
Filtrer anmeldelser
1.317 resultater
Medlemsvurdering
1.101
178
31
4
3
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.101
178
31
4
3
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 1.317 anmeldelser
Anmeldt 1. august 2015 fra mobile enheder

Vi er en familie på 5 som var 6 dage på Lanna. Vi havde en suite med to værelser, en stue og lille køkken, samt et dobbeltværelse. Suiten var dejlig stor og med dejlige senge og møbler. Køkkenet meget fint, men vi brugte det ikke meget. Dejlig stor stue, top-lækker sofa og stor fransk altan. Masser af skabsplads. Dobbeltværelset også fint, men vi brugte det næsten kun til at sove i, da vi opholdt os mest i suiten. Pletfri rengøring ikke bare i værelserne men overalt på hotellet.
Der er en skøn stor pool, et fint lille fitnesscenter og en dejlig spa med skønne behandlinger. Restauranten laver en fremragende morgenmad og aftensmad og der er pool- og room-service.
Direktøren Alex taler med gæsterne og hører ofte om alt er ok og en gang om ugen inviterer han på vin, øl og snacks (gratis). Jeg kom til at tale med et sødt fransk par jeg sikkert ikke havde talt med hvis det ikke havde været for det arrangement. I det hele taget er der en afslappet, venlig og god atmosfære på Lanna.
Receptionen er venlig til at hjælpe med udflugter, transport etc.
Vi havde et problem jeg ikke synes blev løst tilfredsstillende: en aften da vi skulle ind og sove i dobbeltværelset virkede vores nøglekort ikke og receptionens universal-nøglekort virkede heller ikke og der var ingen teknikere på hotellet. Vi måtte derfor alle overnatte i suiten den nat. Problemet blev løst næste morgen. Det er bestemt ikke verdens undergang, men jeg ville have forventet et nedslag eller lignende for det værelse for den nat, da det trods alt er relativt vigtigt at kunne sove på sit værelse på et hotel.
Det ændrer ikke på at vores ophold på Lanna var skønt, men det er begrundelsen for, at Lanna ikke får 5 stjerner, men "nøjes" med 4.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Kim662
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 25. juli 2015 fra mobile enheder

Da vi ankom til dette hotel var vi lidt usikre på om det nu kunne passe at det var her vi skulle være - man får nemlig efter vore opfattelse rigtig rigtig meget for pengene. Dette hotel er skønt, dejlige flotte meget pæne værelser - her blev gjort rent dom i rent (tak). Selv risten i brusebadet blev gjort ren. Skøn pool, dejlige liggestole og et skønt personale (især dem der var der til morgenmaden) meget venlige og rare. Morgenmaden var vi meget begejstret for den må man ikke snyde sig selv for. Hver dag fik vi kolde vandflasker eller en lille forfriskning serveret ved poolen, super service. I modsætning til mange andre anmeldelser må vi dog indrømme at vi på ingen måde var begejstrede for den aftensmad vi fik (spiste på hotellet 3 gange til aften). Maden kunne spises men det var desværre også det. Fik tun en aften og den skulle ihvertfald ikke have mere, en sandwich med steake, sej og sidste dag var der et show hvor der var tag selv bord og blev grillet - beklager lanna det var simpelthen ikke imponerende det gør vi bedre når vi har gæster. Vi tog til fishermans village og spiste, ligget tæt på med en taxa, så det spiste vi aftensmad de andre dage. Vores oplevelse af aftensmaden kan dog på ingen måde overskygge et særdeles positivt, dejligt ophold her. Et sidste vigtig ting - snyd ikke jer selv for besøg nede i hjørnet til massage, det bliver man afhængig af. Børnemassagen var et stort hit hos vores børn, de besøgte dem mere end en gang. Vi kommer meget gerne tilbage.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Thomas1102
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 8. september 2013 fra mobile enheder

Vi boede på Lanna hotel i 6 dage. Det var intet mindre end faktastisk! Værelserne er lyse, rene og rumlige. Personalet er meget venlige og servicemindet. Vi havde vores søn på to år med og hotellet er klart at anbefale, hvis man rejser med børn også. Lanna har en dejlig stor pool, hvor der er en separat børnepool. Maden er også helt i top, så alt i alt en fantastisk oplevelse på et enestående hotel, der har der hele! Vi kommer meget gerne igen! Venlig hilsen Maria & Co.

  • Overnattede: september 2013
    • Værdi
    • Sted
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Nellgren123
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 27. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Codesamui, Manager hos Lanna Samui, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 27. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Codesamui, Manager hos Lanna Samui, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser