“Rigtig godt sted”

nr. 11 af 692 Restauranter i Bophut
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 8. juli 2017 fra mobile enheder

Super god sted med dejlig atmosfære og en meget underholdende og deltagende ejer. Vi fik en super god behandling og underholdning til sur baby.

Vi prøvede fire retter som alle blev anbefalet af værten og som alle var rigtig gode men i underkanten med tilbehør efter vores smag.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, sbhagro

Anmeldt 9. december 2015 fra mobile enheder

Her er en meget venlig og imødekommende stemning.
Virkelig god mad og fantastisk dessert.
Kokken er meget passioneret og det kan man virkelig smage .
Bestemt et sted vi kommer igen.

Dato for besøg: december 2015
Tak, Ronni S
Anmeldt 22. februar 2015

En lille historie:
Kommer gående på strøget, ut. med en pandekage i hånden...vi bliver enige om at sætte os for at få lidt vådt til ganen.
En mand..ejer eller kok er ikke sikker, bemærker min pandekage, og beder mig prøve sin dessert istedet. ut afslår da jeg jo er mæt, men herren insisterer, og serverer herefter den dejligste dessert med varme jordbær og is, GRATIS ;)
Han sætter sig ned og fortæller med en vis stolthed om hans mad, Han var meget inspirende. desværre skulle vi videre den den næste dag, ellers var jeg kommet igen....en oplevelse jeg må have til gode, til måske næste vinter ;))

Dato for besøg: januar 2015
2  Tak, Sussiegade
Anmeldt 21. juli 2014

Vi spiste her for 3 dage siden. Udenfor stod tripadvisor cerfikat. Men stedet snyder..... Betjeningen var elendig og maden ligeså. Vi var 5 personer og kun tæt to af os fik det bestilte. Det var galt ved flere borde og vi kan kun anbefale folk at gå udenom dette sted.

Dato for besøg: juli 2014
    • Stemning
2  Tak, Jakob H
Anmeldt 19. september 2013

Efter 2 uger med thaimad, lige fra ok til ikke ok, var et alternativ meget velkomment. Kulgrillet steak til perfektion (og jeg er altså rimeligt kritisk), 3 saucer, pommes frites og salat. Alt i alt rigtig velsmagende. Værten nyder at entertaine, og da vi var de eneste gæster i restauranten, manglede der bestemt ikke opmærksomhed. Kan absolut anbefales, når du er blevet træt af same same thai alle steder.

Dato for besøg: september 2013
    • Stemning
1  Tak, londonbridgeAalborg

Rejsende, der kiggede på Red Moon, kiggede også på

Bophut, Koh Samui
Koh Samui, Surat Thani Province

Har du været i Red Moon? Fortæl om dine oplevelser!