“Dejlig mad og god betjening”
Anmeldelse af Babis Taverna

Babis Taverna
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 17. august 2017 fra mobile enheder

Vi fik en varm og god velkomst - dejligt med en vært, der har et glimt i øjet..
vi fik rigtig god mad, og gik derfra mætte og glade

Tak, Kristina R

Anmeldt 12. juni 2017

Vi var 5 personer som skulle spise aftensmad. To fik Skinkesnitzel, én fik pebbersteaks én fik kalvesteaks og én fik frikadelle med ost. Kalvesteaks smagte af lam, snitzlerne var der ikke meget smag i. Pommesfrits var kedelige. Huset vin kan ikke anbefales, meget syret.

Betjeningen var venlig og stemningen var ok.

Tak, Allan J
Anmeldt 11. juni 2017 fra mobile enheder

Vi fik en spinat avocadosalat så vi havde lyst til at slikke tallerkenen. Mousakken var lækker og små fried fisk m. Citron alt var friskt.

Tak, Hannah F
Anmeldt 14. maj 2017

Uden tvivl den bedste restaurant i byen. Fantastisk service, smilende ansigter, og himmelsk taramasalata. God, hjemmelavet mad, til ordentlige priser. Kan varmt anbefales

Tak, Peter S
Anmeldt 24. april 2017

Vi fik et dejligt måltid bestående af Babis special salat, der var velafstemt med en god dressing. Herefter den bedste lammestuvning vi har smagt indtil nu.
Endvidere fik vi en lækker grøntsagsret med løg og aubergine.
Kvik og venlig betjening.

Tak, lundandersen2016

Rejsende, der kiggede på Babis Taverna, kiggede også på

Georgioupolis, Apokoronas

Har du været i Babis Taverna? Fortæl om dine oplevelser!