“Velsmagende mad god betjening. ”
Anmeldelse af Babis Taverna

Babis Taverna
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 11. juni 2017 fra mobile enheder

Vi fik en spinat avocadosalat så vi havde lyst til at slikke tallerkenen. Mousakken var lækker og små fried fisk m. Citron alt var friskt.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Hannah F

Anmeldt 24. april 2017

Vi fik et dejligt måltid bestående af Babis special salat, der var velafstemt med en god dressing. Herefter den bedste lammestuvning vi har smagt indtil nu.
Endvidere fik vi en lækker grøntsagsret med løg og aubergine.
Kvik og venlig betjening.

Dato for besøg: april 2017
Tak, lundandersen2016
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 3. februar 2017

De har smagfuld mad og meget god service. . . . Hvis nogen ønsker at spise kretensiske retter - er det en god ide at besøge dette sted

Tak, LoutherBaillys
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com.gr. Se original
Anmeldt 23. august 2016

Godt besøgt restaurant - imødekommende og smilende personale. Maden rigtig god og velvoksne portioner. Helt sikkert et besøg værdigt.

Dato for besøg: august 2016
Tak, PP8660
Anmeldt 15. juli 2016 fra mobile enheder

Det bedste mad vi har fået i Byen.
God, hjemmelavet græsk mad, serveret med store smil og den bedste service:-) Meget rimelige priser!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, karenbk80

Rejsende, der kiggede på Babis Taverna, kiggede også på

Georgioupolis, Apokoronas

Har du været i Babis Taverna? Fortæl om dine oplevelser!