Anmeldt d. 5. juni 2020

Skøn Camping plads, Utrolig flotte faciliteter.
Flotte hytter - en dejlig stor legeplads til de små og en super fin indhegnet hundegård... Vi ses helt sikkert igen.

Søde og rare og smilende og fleksible ejere..

Bestemt et besøg værd!! :D

Værelsestip: Utrolig flotte faciliteter - rolige omgivelser, tæt på vand og havn
Dato for ophold: maj 2020
Tak, 213malenel
Anmeldt d. 6. august 2019

Dejlig campingplads grænsende op til skov. Pladsen er velindrettet og med fine faciliteter. Bad var gratis og pladsprisen, generelt, var billig.
Der er en skøn restaurant i tilknytning til pladsen, hvor vi spiste det lækreste mad.
Vores varmeste anbefalinger.

Dato for ophold: august 2019
Tak, BrittJ104
Anmeldt d. 31. juli 2019 fra mobile enheder

Var på Guldborg camping i 5 dage i juli/aug.
Lidt reserveret modtagelse. Boede i hytte 10 der er 14 kvm. Med dobbeltseng og køjeseng plads til 4 pers. Køleskab og borde stole både indenfor og udenfor. Meget hyggelig. Fred og ro. Kan bestille morgenmad.
Hilsen. A og N

Tak, 703nielsr
Anmeldt d. 19. juli 2019 fra mobile enheder

På vores cykeltur på Lolland overnattede vi på Guldborgcampingplads. Fine forhold, smukke omgivelser og virkelig veltillavet og velsmagende mad på restauranten. Hyggelig betjening og meget rimelig pris. Vores bedste anbefaling.
Peter og Bente Balle

Tak, Bente B
Anmeldt d. 16. juli 2019 fra mobile enheder

Stedet er imødekommende og pænt. Køkken og bad er nyt og moderne. Det eneste minus er, at der ingen vand kommer ud af bruserne klokken 8:30 om morgenen. Men søde værter og charmerende lille sted. Perfekt til rolig ferie.

Tak, sinea2018