Anmeldt d. 31. juli 2019 fra mobile enheder

Var på Guldborg camping i 5 dage i juli/aug.
Lidt reserveret modtagelse. Boede i hytte 10 der er 14 kvm. Med dobbeltseng og køjeseng plads til 4 pers. Køleskab og borde stole både indenfor og udenfor. Meget hyggelig. Fred og ro. Kan bestille morgenmad.
Hilsen. A og N

Tak, 703nielsr
Anmeldt d. 19. juli 2019 fra mobile enheder

På vores cykeltur på Lolland overnattede vi på Guldborgcampingplads. Fine forhold, smukke omgivelser og virkelig veltillavet og velsmagende mad på restauranten. Hyggelig betjening og meget rimelig pris. Vores bedste anbefaling.
Peter og Bente Balle

Tak, Bente B
Anmeldt d. 16. juli 2019 fra mobile enheder

Stedet er imødekommende og pænt. Køkken og bad er nyt og moderne. Det eneste minus er, at der ingen vand kommer ud af bruserne klokken 8:30 om morgenen. Men søde værter og charmerende lille sted. Perfekt til rolig ferie.

Tak, sinea2018
Anmeldt d. 30. maj 2019

Vil man have smuk natur, ro og ordnede forhold er dette lige stedet. Camperede i egen campingvogn i 5 dage. Servicefaciliteter helt i top. Har aldrig set så fint og originalt indrettet køkken og baderum på en campingplads som her - og så er badet gratis!
Den tilhørende restaurant, Cocomarie, var ligeledes helt i top med rigtig rigtig god mad.
Dejligt bare at gå ned på sin plads efter en god middag.
Pladsen ligger lige op til en smuk skov og har dejlige gamle træer, hække og utrolig velholdt græs.Og så er der gratis ta'-selv krydderurter ved terrassen!
Alt i alt en meget positiv oplevelse.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, galbeck
Anmeldt d. 18. maj 2019 fra mobile enheder

Så skøn en plads, fred og ro og fuglekvidder, fra morgen til aften, så man rigtig kan få slappet af. Alle faciliteter i den fineste orden. Et rigtig sødt og venligt værtspar, en plads der varmt kan anbefales.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, aasepoul