Super escape room på Middelaldercentret

Super spændende “begynder” room. Vi havde kun prøvet det een gang tidligere hver især og havde... læs mere

Anmeldt d. 16. august 2021
MarleneF765
fra mobile enheder
Escape room!

Vi var to personer, der skulle fordrive tiden i det danske regnvejr. Vi googlede efter escape room... læs mere

Anmeldt d. 16. august 2021
Michelle D
København, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 23. juli 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt og lærerigt.
Godt riddershow og virkelig rare "indbyggere"
Sjovt og anderledes.
Vi kommer gerne igen.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, asta emilie m
Anmeldt d. 23. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig god dag i Middelaldercentret, med høj kvalitet i oplevelsen.
Vi er kommet der med års mellemrum, men blev endnu en gang ikke skuffet.
Godt program, godt indhold.
Der var lidt med lyden hist og pist, men ikke noget der ødelagde vores oplevelse.
Kan kun anbefale at spise i Gæstgiveriet “Den Gyldne Svane” - det hører sig til et besøg i Middelaldercentret i vores øjne.
Fair prissætning.

Tak, GOD1234567
Anmeldt d. 16. juli 2021

Der var oplevelser for halvstore skolebørn. Især en tur gennem skoven med overtroiske væsner var godt.
Vi spiste på stedet. Det var meget dyrt. Urimeligt dyrt. En pølse fra Brugsen, to kyllingelår og en skefuld salat samme sted fra. Dertil en dl saft. Kr 250. Man skulle endda bestille dagen før. Så ingen spild.
Hvordan man i disse tider rengør træskeer og tallerkner ved jeg ikke.

Dato for oplevelse: juli 2021
2  Tak, Margrethe S
Anmeldt d. 26. juni 2021

Vi syntes, vi havde en god dag på Middellaldercentret. Det er meget smukt beliggende. Da vi var der var der bl.a. ridderturnering.
Vi fik os også en god og interessant snak med "Købmandsfruen".
Vi kan varmt anbefale et besøg - særlig også for familier med børn.

Tak, ole h
Anmeldt d. 12. juni 2021 fra mobile enheder

Jeg anbefaler absolut ikke stedet.

Der var ikke ret meget at opleve. Der var vel omkring 8 personer i selve byen, som skulle agere indbyggere.

Der var ingen “riddere” på heste, hvilket for børn er en af de vigtigste ting i en middelalderby.

Legepladsen var slet ikke up to date og virkede som om den havde stået uberørt hen i mange år.

Prisen for at komme ind passede bestemt ikke med de få oplevelser - 250kr for 1 voksen og 1 barn på 4 år.

Vi kommer bestemt ikke igen. Generelt en meget kedelig oplevelse og mit barnebarn var meget meget skuffet. ØV ØV ØV

Tak, Jeanne D