“Fødselsdag”
Anmeldelse af Cocomarie Bistro & Cafe

Cocomarie Bistro & Cafe
Anmeldt 29. august 2020

Fremragende mad, hyggelig atmosfære og super betjening. Kom helt bag på os hvor dejligt et sted det er.

Tak, 799birgittem

Anmeldt 23. august 2020

Rigtig dejlig og hyggeligt sted, hjælpsom personale og god mad. Lokale drikkevarer, vegetarret, hjemmebagt brød og lækkert dessert! Kan varmt anbefales.

Tak, SolveigJohanna
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde den skønneste sommeraften i Cocomaries hyggelige gårdhave. Maden var super lækker og smagfuld, (tapanader til forret/ Curry Cocomarie med kylling til hovedret).
Stemning og betjening var i top.
Der er et meget hyggeligt sted, som fortjener den varmeste anbefaling. Virkelig et besøg værd!

Tak, rejsemette
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Min kone og mig har for anden dag i træk spist på Coco arie ved Guldborg og den kan anbefales. Et overskueligt spisekort med få men gode retter. God betjening og rimelig pris, vin i tysk størrelse (2 dl.), lokalt Krenkerup øl, men først og fremmest den mest fantastiske karry vi har smagt.

Tak, Flemming H
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Så besøgte vi igen Cocomarie i Guldborg. Og igen havde vi en dejlig oplevelse. Det er super dejlig og lidt anderledes sammensat mad med masser af smag. Café / restauranten er hyggeligt indrettet og man føler sig godt tilpas. Dejligt værtspar og personale, som giver en rigtig god oplevelse og man føler sig meget velkommen. Jeg kan kun anbefale et besøg her. God, ærlig, veltilberedt mad man kan blive godt mæt af og til meget fornuftige priser. Kunne dog godt ønske mig lidt flere valgmuligheder af vin. Vi kommer helt sikkert igen. Huskede kun at fotografere desserten, som i dag var gourmet is med rødvinskogte blommer og karamel knas. Mums!

Tak, HanneReinhardtM

Rejsende, der kiggede på Cocomarie Bistro & Cafe, kiggede også på

Har du været i Cocomarie Bistro & Cafe? Fortæl om dine oplevelser!