“Lækker frokost på hyggelig terrasse”
Anmeldelse af Cafe Holmen

Cafe Holmen
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Lækker frokost på hyggelig terrasse

Super hyggelig café, vi sad dog udenfor på terrassen og nød det gode vejr og udsigten over bådene i havnen.
På menukortet skriver de at der kan forekomne ventetid da de tilstræber at lave mest muligt fra bunden. Vi oplevede dog ikke ventetid ud over det forventelige.
Lækker mad, hyggelige omgivelser ude som inde og god betjening.

Tak, Torben J

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Super godt spisested, sød betjening, hurtig betjening, hyggeligt indrettet, stort udvalg. Brødet var hjemmebagt, frisk frugt, lækkert

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Inge H
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Café Holmen er et utrolig hyggeligt spisested. De har forstået at få effektivitet, hygge og kvalitet til at gå op i en højere enhed.
Vi fik Poke Bowl m. røget laks samt “Den lille fisk”. Begge retter var yderst veltilberedte og fyldt med smag og friske grøntsager.
Ingen tvivl om, at her skal vi have en frokost mere, inden ferien slutter.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Lcharmo
Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Fed beliggenhed - med udsigt over lystbådehavnen. Vi prøvede dels café-burgerne og en vegetar sandwich, og alt var virkelig lækkert - traditionelt, men med et twist. Mange hjemmelavede detaljer på burgeren: syltede rødløg, hjemmelavet agurkesalat, en fantastisk barbecuesovs. Salaterne lækre og friske - selv vores 10-årige spiste salaterne op

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 216rikkec
Anmeldt 12. maj 2021 fra mobile enheder

Det er SÅ skønt at få noget dejligt at spise, selv om man ikke spiser kød! Én af mine bedste vegetarburgere “ude”; jeg gad godt kende opskriften på den bøf

Dato for besøg: april 2021
Tak, 810lisem

Rejsende, der kiggede på Cafe Holmen, kiggede også på

Nykøbing Mors, Morsø

Har du været i Cafe Holmen? Fortæl om dine oplevelser!