“Dejligt sted.”
Anmeldelse af Cafe Holmen

Cafe Holmen
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Et meget hyggeligt og afslappet sted med dejlig mad til rimelige priser. Kan varmt anbefales. Vi sad indendørs p.gr. a regnvejr, men det må være et skønt sted i sol.

Tak, SusanneW273

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Hæderlig mad, sød betjening, godt koncept med betaling ved bar og selvbetj med vand og kaffe.
Kage lidt kedelig - super flødeboller
Strimler af rodfrugter - mon det er de tørre fra supermarkedet?

Tak, 451gittev
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad i meget hyggelig autentiske omgivelser. Kaffe og vand med høflig selvbetjening ad libitum. Helt klart et besøg værd

Tak, camillaa514
Anmeldt 28. juli 2020

Vi spiste en rigtig dejlig frokost. Maden var i top. Omgivelserne er rigtig hyggelige og man føler sig rigtig hjemme. Kan varmt anbefales.

Tak, Bo C
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fandt caféen ud fra Tripadvisor og var så begejstret for maden og betjeningen at vi kom igen dag 2 vi var i byen.
Vi fik bowler begge dage. Min kone valgte den vegetariske begge dage og jeg prøvede den med røget laks og den med kylling og vi var vældig begejstrede for kombinationen af de forskellige grønsager og dressingen.
Betjeningen var smart indrettet på den måde at man får drikkevarerne med straks man har bestilt og betalt ved skranken.
Personalet var hurtig og smilende.
Vi kommer gerne igen.

Tak, hjeppesen

Rejsende, der kiggede på Cafe Holmen, kiggede også på

Nykøbing Mors, Morsø

Har du været i Cafe Holmen? Fortæl om dine oplevelser!