ibgormp2014
Middelfart, Danmark

Value for money !

Anmeldelse af Sallingsund Faergekro
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 24. jan. 2024fra mobile enheder
Vi var 2 par fra Fyn afsted på tur.
Dejlig 3 retters middag og flot morgenbord !
Dejlige værelser med udsigt , dejlige senge , fint badeværelse og meget rent overalt.
Helt fantastisk service fra et dejligt personale !

Flot beliggenhed.

Value for money !
Dato for ophold: januar 2024
Problemer med denne anmeldelse?
  • eDreams
  • Vio.com
5.2 km fra Sallingsund Faergekro
  • Agoda.com
5.0 km fra Sallingsund Faergekro
Badebro med udsigt til vandrerhjemmet
  • Booking.com
      5.0 km fra Sallingsund Faergekro
        19.1 km fra Sallingsund Faergekro
        Vis flere hoteller i Nykøbing Mors
        Anmeldt d. 23. januar 2024

Superlækker mad og rigtig god betjening!!!
        Sallingsund Færgekro er et hyggeligt sted, hvor de har god styr på maden og personalet!
        Værelserne i anneks-husene trænger i den grad til en opdatering, hvilket vi også kunne forstå er igangsat.

Tak, Kim og Wini O
        Anmeldt d. 18. januar 2024

TAK - er det bedste ord, som vi kan komme på efter vores ophold på Sallingsund Færgekro.
        TAK for opmærksom og personlig service hele vejen igennem.
        TAK for fantastisk mad, som smager af noget - især af gourmet kombineret med godt, gedigent håndværk.
        Spisesteder har vi prøvet mange af, men sjældent i den kvalitet.
        TAK for et slidt, men fuldt ud velfungerende værelse med en betagende udsigt.

På Sallingsund Færgekro får du rigtig meget for pengene.
        Så bare TAK.

Tak, Karin C
        Anmeldt d. 28. december 2023

Skriver gerne igen, at det var en succes for mig efter flere år at komme tilbage og holde jul med skøn mad og ditto drikkevarer. Det blev som sidst et hyggeligt ophold med dejlige mennesker og et venligt og smilende personale og ikke mindst kromanden selv, som gik forrest hele tiden.

Dato for ophold: december 2023
        • Rejsetype: Rejste alene
        Tak, Leif René T
        Anmeldt d. 4. december 2023

Vi have et dejligt besøg den 1 december, med lækker mad og vin, venlig betjening godt værelse, kan varmt anbefales, kommer gerne igen.
        Det eneste minus er vi bor i Vejle, så en lang tur, når det er snevejr.

Dato for ophold: december 2023
        Tak, Seaside42879358782
        Anmeldt d. 31. oktober 2023

Alt i alt et pragtfuldt opholder, hvor Sallingsund leverede "fuld pakke", som oversteg vores forventninger. Vi oplevede fuld service fra booking til betaling og aflevering af nøgler. Vi blev kun mødt at et meget venligt og serviceminded personale. Maden var i top, værelserne var lækre, vinen var god og ikke mindst så er der i den grad FULD valuta for udgiften. Vi har været på Sallingsund Færgekro før og kommer helt sikkert igen. Det var en oplevelse og ikke bare en fest - TAK til Sallingsund Færgekro.

Dato for ophold: oktober 2023
        Tak, Kretaglad