Kim og Wini
Holbæk, Danmark

Rigtig god mad!

Anmeldelse af Sallingsund Faergekro
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 23. jan. 2024
Superlækker mad og rigtig god betjening!!!
Sallingsund Færgekro er et hyggeligt sted, hvor de har god styr på maden og personalet!
Værelserne i anneks-husene trænger i den grad til en opdatering, hvilket vi også kunne forstå er igangsat.
Dato for ophold: januar 2024
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
1.194 kr.
    500 kr.
    473 kr.
15.4 km fra Sallingsund Faergekro
Gratis parkering
Badebro med udsigt til vandrerhjemmet
650 kr.
      5.2 km fra Sallingsund Faergekro
      20.5 km fra Sallingsund Faergekro
      Vis flere hoteller i Nykøbing Mors
      Anmeldt d. 18. januar 2024

TAK - er det bedste ord, som vi kan komme på efter vores ophold på Sallingsund Færgekro.
      TAK for opmærksom og personlig service hele vejen igennem.
      TAK for fantastisk mad, som smager af noget - især af gourmet kombineret med godt, gedigent håndværk.
      Spisesteder har vi prøvet mange af, men sjældent i den kvalitet.
      TAK for et slidt, men fuldt ud velfungerende værelse med en betagende udsigt.

På Sallingsund Færgekro får du rigtig meget for pengene.
      Så bare TAK.

Dato for ophold: januar 2024
      Tak, Karin C
      Anmeldt d. 28. december 2023

Skriver gerne igen, at det var en succes for mig efter flere år at komme tilbage og holde jul med skøn mad og ditto drikkevarer. Det blev som sidst et hyggeligt ophold med dejlige mennesker og et venligt og smilende personale og ikke mindst kromanden selv, som gik forrest hele tiden.

Dato for ophold: december 2023
      • Rejsetype: Rejste alene
      Tak, Leif René T
      Anmeldt d. 4. december 2023

Vi have et dejligt besøg den 1 december, med lækker mad og vin, venlig betjening godt værelse, kan varmt anbefales, kommer gerne igen.
      Det eneste minus er vi bor i Vejle, så en lang tur, når det er snevejr.

Dato for ophold: december 2023
      Tak, Seaside42879358782
      Anmeldt d. 31. oktober 2023

Alt i alt et pragtfuldt opholder, hvor Sallingsund leverede "fuld pakke", som oversteg vores forventninger. Vi oplevede fuld service fra booking til betaling og aflevering af nøgler. Vi blev kun mødt at et meget venligt og serviceminded personale. Maden var i top, værelserne var lækre, vinen var god og ikke mindst så er der i den grad FULD valuta for udgiften. Vi har været på Sallingsund Færgekro før og kommer helt sikkert igen. Det var en oplevelse og ikke bare en fest - TAK til Sallingsund Færgekro.

Dato for ophold: oktober 2023
      Tak, Kretaglad
      Anmeldt d. 28. oktober 2023

Startede ud med kaffe og dejlig kringle.
      Til aften blev der serveret lækker 3-retters menu, og morgenmaden var der heller ikke en finger at sætte på.
      Tjeneren om eftermiddagen og aftenen var helt i top - fantastisk service, havde styr på tingene - han er guld værd - så pas på ham.

Dato for ophold: oktober 2023
      Tak, Camper19037834463