Fastlås den laveste pris fra disse websites
Tripadvisor155 US$
Hotels.com
Expedia.com155 US$
Travelocity155 US$
Orbitz.com155 US$
FindHotel
Anmeldt d. 24. august 2021

Faktisk er der kun én god grund til at besøge Sallingsund Færgekro: Maden! Uanset om det er vores fem-retters menu eller morgenmaden er alt præget af smag! God, stærk og karakteristisk smag.
Hver eneste ret på aftenmenuen var en oplevelse. Hertil serveredes god, passende vin, selv om, ja, fem glas er fem glas. En god og fin betjening af de unge mennesker (hvor er de ældre overtjenere med viskestykket over armen?) kun skæmmet af det manglende menukort på bordet over aftenens fem retter og af den rivende hast, hvormed den nys serverede ret bestod af.
Endvidere en klassisk fejl: Rødvinen var desværre alt for varm. Vores nærmede sig 22 grader, men der blev hurtigt på vores ønske fremskaffet et glas isterninger.

Selve værelset var pænt og rummeligt, og badeværelset var forsynet med bred hylde og udmærkede bruseforhold. Dobbeltsengen bestående af to senge sat sammen var god at ligge i. Vi fik en fortræffelig søvn.
Men det hele så lidt træt ud. En god og grundig renovering ville gøre kroen godt.

Lige en bette ting mere, som kroen ikke kan holdes ansvarlig for: Der mangler vandrestier udenfor. Vejen er livsfarlig at gå på, for de fleste kørte langt hurtigere end de tilladte 60 km/t. Adgangen til skoven var ikke til at finde. Fortovet mod nord holdt bare op og fortsatte i en slags vild junglesti. Men det var selvfølgelig også i retning af Jesperhus.

Men et dejligt sted med en skøn udsigt mod Sallingsundbroen, og vi kommer gerne igen igen.

Tak, 43finnjean
Anmeldt d. 18. august 2021 fra mobile enheder

Var her i forbindelse med arrangement. Maden er udemærket og med et godt vinkort. Hotellet er slidt og trænger til en alvorlig renovering. Værelset lugtede af mug, badeværelset var uden varmt vand, der manglede håndklæder og sengen var ikke udskiftet i +15år…

Tak, TGraffH
Anmeldt d. 6. august 2021

På 2 dags kroophold, indeholdende en 5-retters menü med tilhørende vine.
Meget lækkert. Super sød servering af Maria og Signe, søde smilende og professionelle piger. De gjorde en forskel. Selve kroen er så flot med blomsterarrangementer, velpassede græsplæner og værelserne med de dejligste senge og dyner. Caféborde til begge sider. Den ene side med udsigt til broen og vandet.

Værelsestip: Værelse 125 med fantastisk udsigtsløs bro og vand
Tak, mariannezacho
Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Boede 2 nætter på 1. Sal i de tilstødende røde bygninger, der lugtede meget indelukket på værelset. Toiletbrættet sad løst på toilettet og værelset lugtede grimt, selvom det var et ikke- ryger værelse. Middagen med vinmenu i restauranten var dejlig. Morgenmaden gennemsnitlig ! Vi tænker ikke vi skal tilbage hertil.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Turist622
Anmeldt d. 24. juli 2021 fra mobile enheder

Det var en sjældent dårlig oplevelse på Sallingsund Færgekro: Maden er dyr (DKK 240 +) og katastrofalt dårlig. Det forekommer mig, at de læner sig op ad beliggenheden og overhovedet ikke prøver at skabe en god oplevelse for gæsterne.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 391oves