“Julefrokost”
Anmeldelse af Hotel Pakhuset

Hotel Pakhuset
Køkkener: International
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Dejligt beliggende hotel med udsigt over havnen. Køkkenet serverer, både frokost og aften, kun hjemmelavede retter af friske råvarer.
Anmeldt for 13. december 2017

Virkelig lækker mad, gode lokaler, god underholdning og en fin julefrokost atmosfære og betjeningen var helt fin.

Tak, Kirjens

Anmeldt for 17. september 2017

Gamle pakhuse ombygget til hotel og restaurant tilbyder næsten altid en meget speciel ambience og pakhuset var ingen undtagelse.
Værelse på 1. sal til gården, med parkering, lavt til loftet.
Ørepropper på badeværelset, er vinduet åbent vækker de skrigende måger en.
Maden I restauranten "topklasse" og flot vin menu.
Morgen buffet kunne godt opgraderes lidt, lidt spartansk og star ikke mål med restauranten.
Værtinden Lotte er her og der og alle vegne og hygger om sine gæster.
Dejlig oplevelse som kan stærkt anbefales.

Tak, ac3460dk
Anmeldt for 16. september 2017

Havde glædet os til dette besøg. En meget ung tjener lod os vente en rum tid. Ikke i orden. Blev så vist hen til et bord til 2. Ikke i orden. Endelig anvist til rette bord. Vi følte os virkelig dårligt tilpas. Normalt tændes der også lys på bordet når man sætter sig. Skete så langt senere ved alle bordene. OG vi kom ikke for tidligt. Fik menuen, muslinger, som var super gode. Dertil husets hvidvin, som var ok. Tjeneren var sød til at tømme fadet med skaller. MEN skyl lige fadet, inden det sættes på bordet igen.!!.
Synes lige der mangler finish i forhold til hvilket ry denne restaurant gerne vil have.

Tak, Bitheide
Anmeldt for 11. september 2017

Pakhuset er et spisested vi ofte kommer på. De laver dejlig mad, der er nok af det. Og personalet ved hvad de snakker om og er opmærksomme. Kan varmt anbefales.

Tak, Sonja Søndergaa... S
Anmeldt for 8. september 2017 fra mobile enheder

Boede og spiste på hotellet en enkelt nat. Maden var udemærket uden at imponere, værelset stort og hyggeligt, dog virkede badeværelset gammeldags. Alt i alt et ganske fint sted til 3*.

Tak, Marianne T

Rejsende, der kiggede på Hotel Pakhuset, kiggede også på

Nykøbing Mors, Morsø

Har du været i Hotel Pakhuset? Fortæl om dine oplevelser!