“Forudbestilt bord til 3. Havde på forhånd bestilt menuen.”
Anmeldelse af Hotel Pakhuset

Hotel Pakhuset
Køkkener: International
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Reservationer
Beskrivelse: Dejligt beliggende hotel med udsigt over havnen. Køkkenet serverer, både frokost og aften, kun hjemmelavede retter af friske råvarer.
Anmeldt 16. september 2017

Havde glædet os til dette besøg. En meget ung tjener lod os vente en rum tid. Ikke i orden. Blev så vist hen til et bord til 2. Ikke i orden. Endelig anvist til rette bord. Vi følte os virkelig dårligt tilpas. Normalt tændes der også lys på bordet når man sætter sig. Skete så langt senere ved alle bordene. OG vi kom ikke for tidligt. Fik menuen, muslinger, som var super gode. Dertil husets hvidvin, som var ok. Tjeneren var sød til at tømme fadet med skaller. MEN skyl lige fadet, inden det sættes på bordet igen.!!.
Synes lige der mangler finish i forhold til hvilket ry denne restaurant gerne vil have.

Tak, Bitheide

Anmeldt 11. september 2017

Pakhuset er et spisested vi ofte kommer på. De laver dejlig mad, der er nok af det. Og personalet ved hvad de snakker om og er opmærksomme. Kan varmt anbefales.

Tak, Sonja Søndergaa... S
Anmeldt 8. september 2017 fra mobile enheder

Boede og spiste på hotellet en enkelt nat. Maden var udemærket uden at imponere, værelset stort og hyggeligt, dog virkede badeværelset gammeldags. Alt i alt et ganske fint sted til 3*.

Tak, Marianne T
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

En lørdag aften..Skøn Restaurant, super betjening, professionelt personale. Sidst og ikke mindst,: Fantastisk mad, "Parkhusgryde".
Kan kun anbefale Clemmensens Vinstue.

Tak, jettelab
Anmeldt 18. juli 2017 fra mobile enheder

Som en helt spontan handling tjekkede vi ind på Hotel Pakhuset. Fik et fantastisk dobbeltværelse, stort med fritlagt bjælker og med et nydeligt badeværelse. Udsigten gennem de små pakhusvinduer ud over havnen fuldendte oplevelsen. Vi valgte hotellets restaurant, der bærer præg af et tilstrækkeligt smalt menukort til at lave ordentlig mad. Og det var i den grad i orden. Min medspiser tog sig af burgeren, der havde den rette mængde fyld. Bøffen var taget af i sidste øjeblik, den var således til den tørre side. Selv valgte jeg stegt flæsk med kartofler og persillesovs. Velstegt flæsk, fine kartofler og persillesovs, der desværre havde fået så meget muskatnød, at persillesmagen forsvandt. Men alt i at godkendt. Og så kan man godt mærke, at portionerne i Jylland har en anden størrelse, end vi er vant til. Her bliver altid levnet. En stor stjerne til personalet, smilende, hjælpsomme og ikke mindst selvstændigt tænkende. Således spurgte en ældre dame, om de havde noget, der var i små portioner, og hurtigt fandt tjeneren på at foreslå, at hun fik en mindre portion af restaurantens gryderet. Godt tænkt, god konduite!

Tak, Claus B

Rejsende, der kiggede på Hotel Pakhuset, kiggede også på

Nykøbing Mors, Morsø

Har du været i Hotel Pakhuset? Fortæl om dine oplevelser!