“God solid mad.”
Anmeldelse af Hotel Pakhuset

Hotel Pakhuset
Køkkener: International
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Reservationer
Beskrivelse: Dejligt beliggende hotel med udsigt over havnen. Køkkenet serverer, både frokost og aften, kun hjemmelavede retter af friske råvarer.
Anmeldt 11. september 2017

Pakhuset er et spisested vi ofte kommer på. De laver dejlig mad, der er nok af det. Og personalet ved hvad de snakker om og er opmærksomme. Kan varmt anbefales.

Tak, Sonja Søndergaa... S

Anmeldt 8. september 2017 fra mobile enheder

Boede og spiste på hotellet en enkelt nat. Maden var udemærket uden at imponere, værelset stort og hyggeligt, dog virkede badeværelset gammeldags. Alt i alt et ganske fint sted til 3*.

Tak, Marianne T
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

En lørdag aften..Skøn Restaurant, super betjening, professionelt personale. Sidst og ikke mindst,: Fantastisk mad, "Parkhusgryde".
Kan kun anbefale Clemmensens Vinstue.

Tak, jettelab
Anmeldt 18. juli 2017 fra mobile enheder

Som en helt spontan handling tjekkede vi ind på Hotel Pakhuset. Fik et fantastisk dobbeltværelse, stort med fritlagt bjælker og med et nydeligt badeværelse. Udsigten gennem de små pakhusvinduer ud over havnen fuldendte oplevelsen. Vi valgte hotellets restaurant, der bærer præg af et tilstrækkeligt smalt menukort til at lave ordentlig mad. Og det var i den grad i orden. Min medspiser tog sig af burgeren, der havde den rette mængde fyld. Bøffen var taget af i sidste øjeblik, den var således til den tørre side. Selv valgte jeg stegt flæsk med kartofler og persillesovs. Velstegt flæsk, fine kartofler og persillesovs, der desværre havde fået så meget muskatnød, at persillesmagen forsvandt. Men alt i at godkendt. Og så kan man godt mærke, at portionerne i Jylland har en anden størrelse, end vi er vant til. Her bliver altid levnet. En stor stjerne til personalet, smilende, hjælpsomme og ikke mindst selvstændigt tænkende. Således spurgte en ældre dame, om de havde noget, der var i små portioner, og hurtigt fandt tjeneren på at foreslå, at hun fik en mindre portion af restaurantens gryderet. Godt tænkt, god konduite!

Tak, Claus B
Anmeldt 7. juni 2017

Spiste på Pakhuset i sidste uge, på deres udendørs restaurant. Muslingerne var god, uden at være imponerende. Vinen til også OK. Betjeningen var venlig og opmærksom.
Alt ialt OK, uden at være imponerende.. Prisen var også OK...

Tak, Birgitte1804

Rejsende, der kiggede på Hotel Pakhuset, kiggede også på

Nykøbing Mors, Morsø

Har du været i Hotel Pakhuset? Fortæl om dine oplevelser!