“Dejlig kaffe og æblekage”
Anmeldelse af Feggesund Kro

Feggesund Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Fantastisk udsigt og super betjening og super æblekage på denne kro.
Meget meget rimelige priser - og en dejlig atmosfære

Dato for besøg: september 2020
Tak, 714katrinel

Anmeldt 17. august 2020

Dejlig oplevelse. Ikke den mest charmerende beliggenhed (tæt ved vej), men dejlig udsigt til den anden side over fjorden. Sød og venlig tjener. Alm. god kromad (fik stjerneskud og wienersnitzel).

Tak, bluegreenEK
Anmeldt 23. juli 2020

Feggesund Færgekro er skønt beliggende på spidsen af Mors!
Vi var ti familiemedlemmer, som spiste på kroen 15. juli 2020 - og det var en noget blandet fornøjelse. Fire børn fik fiskefiletter med pommes frites og seks voksne fik kroens specialitet, stegte ål. Til dessert fik børnene hhv. frugtsalat, pandekage med is og is dessert. Vi voksne fik ingen dessert, men derimod kaffe og småkager.

Børnene fik serveret fiskefilletterne først, mens pommes frites´ene først kom ca. 25 min senere, da fiskefilletterne var spist. En noget trist oplevelse, at spise fiskefilletterne alene - men nok bedre, end at afvente tilbehøret....
Vi voksne fik et fad med stegte ål til deling sammen med fine nye kartofler og persille sovs. De smagte rigtig fint, men køkkenet var meget travlt og den efterfølgende servering af stegte ål lod vente på sig. Vi ventede vel ca. 45 min inden den næste servering kom - og da var kartofler og sovs helt kolde... Vi rykkede flere gange for ålene, men uden succes.

Tjernerne var to meget unge piger, som gjorde hvad de kunne - men som beskrev at kroen var fuld (dog var der ledige borde i det lokale vi sad i) - og at køkkenet ikke kunne følge med.

Vores konklusion var, at det var en ret utilfredsstillende oplevelse. Vi kan derfor ikke anbefale, at besøge kroen i høj-sæsonen - også selvom man har bestilt bord (vi havde bestilt bord ca. 1 uge før besøget). Kroen bør arbejde med at dimensionere køkkenet efter det antal gæster, som de inviterer ind på stedet - eller vice versa.

Tak, AMygind
Anmeldt 30. juni 2020

Var på udflugt på Mors og endte på den nordlige spids af øen til lidt frokost på Færgekroen.
Hyggeligt krolokale uden for meget nostalgisk kro tingel tangel.
Meget venlig og hurtig betjening.
En fik rugbrød med 3 stykker stegt ål,det var 4 pæne stykker,der kom sikkert fordi de to var halestykker.Smagen fin.Benene havde lidt svært ved at slippe kødet.
Den anden fik kyllingesalat,kyllingen kunne godt have været stegt til lidt farve,men smagen og tilbehøret fint.
Porseøl og kaffe dertil.
Meget fornuftig pris.
Alt ialt et rigtig godt besøg osse pga lokaliteten

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Koiget
Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Her står den på lokale klassikere, og dejligt hjemmelavet mad. Stegteål er en specialitet på stedet. Dem måtte jeg smage.
Her er bare hyggeligt med et 70'er look og kikkerter i vindueskarmen, så du kan nær studere området.
Stedet er helt klart en køre tur værd.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Steen Rosborg M

Rejsende, der kiggede på Feggesund Kro, kiggede også på

Har du været i Feggesund Kro? Fortæl om dine oplevelser!