“Det sunde valg til hurtig aftensmad”

Annes Frokost og Sandwich
nr. 2 af 37 Restauranter i Odder
Anmeldt 28. januar 2020

Her får man, udover skøn og frisk betjening, super dejlige og varierede salater og sandwich med lækkert fyld og så er det svært ikke at købe en lækker Sund snack med hjem til kaffen.

2  Tak, 603trinew

Anmeldt 28. januar 2020

Super lækker mad,alt lavet fra bunden med kvalitet i højsædet og gode råvare som fællesnævner.Sød og hjælpsom betjening. Man vender tilbage igen og igen. Kan kun anbefales

2  Tak, mamasan68
Anmeldt 28. januar 2020

Dejlig mad. Sødt og venligt personale. Altid smilende og villige til at give en god service. :-D. Kommer igen og igen. At sætte tænderne i en sanwich er altid en nydelse.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, GitteH205

Byens bedste take away
Prøv deres lækre sandwich eller andet mad altid gode råvarer i lækker kvalitet

3  Tak, jesperBuur
Anmeldt 28. januar 2020

Annes Frokost og Sandwich har været familiens leverandør ved flere festlige lejligheder - bl.a. min egen runde fødselsdag og senest vores søn og svigerdatters housewarming - og skuffer aldrig. Sundt, velsmagende og i rigelige mængder. Nydeligt anrettet så det bare skal sættes på bordet.

2  Tak, Ole G

Rejsende, der kiggede på Annes Frokost og Sandwich, kiggede også på

Har du været i Annes Frokost og Sandwich? Fortæl om dine oplevelser!