“Fremragende til runde fødselsdage, receptioner m.m.”

Annes Frokost og Sandwich
nr. 2 af 37 Restauranter i Odder
Anmeldt 28. januar 2020

Annes Frokost og Sandwich har været familiens leverandør ved flere festlige lejligheder - bl.a. min egen runde fødselsdag og senest vores søn og svigerdatters housewarming - og skuffer aldrig. Sundt, velsmagende og i rigelige mængder. Nydeligt anrettet så det bare skal sættes på bordet.

2  Tak, Ole G

Anmeldt 28. januar 2020

Jeg kan klart anbefale Annes Sandwich.
Sandwich og salater er altid friske og gode.
Har flere gange købt deres “Ud af huset”, mad som er virkelig lækkert, og smagfuldt. Det er dertil anrettet pænt og indbydende

3  Tak, Exploration620771
Anmeldt 28. januar 2020

Tilbyder skøn og veltillavet mad. Lige fra sandwich til lækre middagsretter samt altid god betjening.

2  Tak, lonev2020
Anmeldt 28. januar 2020

Rigtig god mad, hvergang man besøger "Annes Frokost og Sandwich" Altid frisk og lækkert udvalg. Thumps Up

2  Tak, Olholmm
Anmeldt 28. januar 2020

Stort og alsidigt udvalg af fyld i sandwich og burgers. De bedste sandwich, lige efter ens ønske. Smager rigtig godt.

Dato for besøg: december 2019
2  Tak, lindnissen

Rejsende, der kiggede på Annes Frokost og Sandwich, kiggede også på

Har du været i Annes Frokost og Sandwich? Fortæl om dine oplevelser!