“Altid dejlig mad”

Annes Frokost og Sandwich
nr. 2 af 37 Restauranter i Odder
Anmeldt 28. januar 2020

Deres sandwich er super gode og blir altid lavet med et smil og efter kundens ønsker.
Super appetitlige kager (især havregrynskagen) de ligger altid godt i maven ;))

2  Tak, ChristinaK1634

Anmeldt 28. januar 2020

Har ofte besøgt Annes, der er altid søde piger der hurtigt for lavet en lækker og sund frokost til en.
Der er altid et stort og lækkert udvalg af friske salater og mega store sandwiches, der får man virkelig noget for pengene og at de så smager godt er kun en bonus.
Der er mange forskellige typer brød at vælge imellem og uhm det bedste er nok at fange en chokolademuffin som stadig er lun MÅMS

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, MaleneN85
Anmeldt 28. januar 2020

Vi bestiller ofte frokost fra Annes på min arbejdsplads
Der er altid et stort udvalg af både kolde og lune retter
De er ikke bange for at prøve nyt, men har også altid det, vi plejer at bestille
Maden er altid veltilberedt og velsmagende
En super service fra de altid smilende piger/drenge
De deltager også altid aktivt i byens arrangementer med lækker mad
Nyder også at hente mad til mig selv og evt. familie

2  Tak, Bedste59
Anmeldt 28. januar 2020

Hos Anne's sandwich er der gode salater og et godt udvalg i lækre anretninger. Derudover får man også en rigtig god flaske; Portos, som er super skøn sammen med deres gode kager! Et besøg værd!

Dato for besøg: november 2019
2  Tak, VictoriaL2723
Anmeldt 1. december 2019

Super lækkert mad fik jeg leveret til min herre frokost,da jeg fyldte 60 år.
Maden var varieret og lækker,samt der var god overskud

Dato for besøg: juli 2019
2  Tak, ArneJ138

Rejsende, der kiggede på Annes Frokost og Sandwich, kiggede også på

Har du været i Annes Frokost og Sandwich? Fortæl om dine oplevelser!