“Rigtig lækre salater og godt udvalg”

Annes Frokost og Sandwich
nr. 2 af 37 Restauranter i Odder
Anmeldt 28. januar 2020

Hos Anne's sandwich er der gode salater og et godt udvalg i lækre anretninger. Derudover får man også en rigtig god flaske; Portos, som er super skøn sammen med deres gode kager! Et besøg værd!

Dato for besøg: november 2019
2  Tak, VictoriaL2723

Anmeldt 1. december 2019

Super lækkert mad fik jeg leveret til min herre frokost,da jeg fyldte 60 år.
Maden var varieret og lækker,samt der var god overskud

Dato for besøg: juli 2019
2  Tak, ArneJ138
Anmeldt 30. november 2019

Maden er lækker, især deres sandwich. Og personalet er altid søde og smilende så snart man træder ind ad døren ;-)

Dato for besøg: september 2019
2  Tak, Caroline K
Anmeldt 29. november 2019

Super lækre råvarer, smilende betjening og fine priser. Personalet hos Annes er altid smilende, og maden smager helt fantastisk.

Dato for besøg: juli 2019
2  Tak, Juliekirstinebirch
Anmeldt 29. november 2019

Annes er et fantastisk sted at hente sin frokost. Indbydende og velsmagende. Man er ikke i tvivl om at her er der kælet for maden. Det smages og ses tydeligt

Dato for besøg: oktober 2019
2  Tak, nielsejnar

Rejsende, der kiggede på Annes Frokost og Sandwich, kiggede også på

Har du været i Annes Frokost og Sandwich? Fortæl om dine oplevelser!