“Hyggeligt sted, super mad og betjening”
Anmeldelse af Alrø Traktørsted

Alrø Traktørsted
nr. 6 af 37 Restauranter i Odder
Beskrivelse: Et besøg på Alrø traktørsted er et besøg tilbage i tiden. Man mærker det, når man kører over dæmningen, der er den eneste vej til øen. Her har man frit udsyn over havet, der breder sig til begge sider, og markerne der ligger strøet ud over det kuperede landskab. Efter kirken svinger vejen hist og pist, og på den smukke hjørnegrund ligger traktørstedet i øens gamle købmandsgård.

Man træder ind i fortiden. Rigtig hyggeligt sted. Super veltillavet mad, der smager suverænt og er flot anrettet og betjeningen helt i top

1  Tak, BenteTrierKaarup

Anmeldt 25. juni 2020

Alrø traktørsted er et minde fra en svunden tid. Når man kommer ind, er man 50-75 år tilbage i tiden. Stuerne er indrettet med gamle smukke møbler og billeder på væggene. Vi besøgte stedet søndag d. 22. - 6 - 2020 til frokost og besluttede os for 4 x æggekage, som bare var god. Den unge tjener var vaks og frisk.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Henry300947
Anmeldt 14. juli 2019 fra mobile enheder

Et hyggeligt sted på hjørnet af en sving på Alrø. Indretning i gammeldagsstil. Maden er i højkvalificeret og du får noget for dine penge .

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 2005birgits
Anmeldt 2. juni 2019 fra mobile enheder

Vi faldt forbi den første sommerweekend kl lidt i 15.

Vi fik at vide vi kunne få æggekage - det var hvad de kunne pga sent tidspunkt.

Det tog ca 1 time før maden kom - hvilket klart trækker karakteren ned.

Den unge smilende servitrice havde desværre ikke overblik og vidste bla ikke man havde mayonnaise - på trods af det er nævnt på kortet. Hun glemte ting men hun havde travlt.

En opfordring må være at sætte mere personale på og oplære dem bedre.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, 465nielsr
Anmeldt 8. maj 2019 fra mobile enheder

Her er man langt ude på landet.. Og det er skønt. Sikke en natur. Og lækker mad og så kun 35 minutters kørsel fra Aarhus C.

Kan klart anbefales

Dato for besøg: maj 2019
Tak, JOEHERLEV1

Rejsende, der kiggede på Alrø Traktørsted, kiggede også på

Har du været i Alrø Traktørsted? Fortæl om dine oplevelser!