skipperdk2015
Birkerød, Danmark

Godt med skønhedspletter

Anmeldelse af Norsminde Kro
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 23. nov. 2023fra mobile enheder
Værelset var fint. Lugtede lidt hengemt,da vi kom, men efter udluftning ingen problemer.Dog lå det mange skridt- og trapper- fra restaurant og reception.
Fik 4 retters me nu, der var spændende og god. Vinene var fine og tjeneren gav fine oplysninger om maden og om vinen.
Morgenmaden, som vi kom ned til 1 times tid før “ lukketid” var lidt skuffende. På dette tidspunkt var nogle af fadene tomme, andre 1/2-tomme. Der kom efterfølgende lidt= en smule bacon og lidt trist røræg.
Dato for ophold: november 2023
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
  • Booking.com
  • Hotels.com
8.9 km fra Norsminde Kro
Gratis parkering
For at få en bedre afstandsfornemmelse mellem campingpladsen og den yderst lækre badestrand. Taget fra sommeren 2021.
    4.8 km fra Norsminde Kro
          Teglgaardens B&B
            6.7 km fra Norsminde Kro
            Vis flere hoteller i Odder
            Anmeldt d. 12. november 2023

Et skønt gensyn med Norsminde Kro. Herlige omgivelser med vand og lystbåde havn.
            Modtaget af et meget imødekommet personale. Indlogeret på skønt værelse på 1. sal i hovedbygningen.
            Middagen var veltilrettelagt og afbalanceret med gode vine til.
            Vi kan bestemt anbefale at bruge 2-3 dage på Norsminde kro.

Værelsestip: God plads på kroen på hverdage. Benyt evt. kroen til erhvervs møder - det klarer de perfekt.
            Tak, Vagn S
            Anmeldt d. 8. november 2023

Oh my - vores oplevelse med mad og vin var ud af kroppen oplevelse…det var en dans og smags oplevelse der bare steg og steg. Det var den vildeste positive oplevelse. Tak - bare tak! ❤️ -efter maden blev vi inviteret på the Golden tour… oh my x 2… imponerende… og vi ender på intet mindre end fremragende !

Tak, signeh427
            Anmeldt d. 7. november 2023

Fantastisk service, altid smilende og hjælpende betjening, det lækreste mad og ikke mindst vin, rent og lækkert , og event godt planlagt og udført. Kvalitet for pengene. Man føler sig virkelig godt tilpas på stedet.

Tak, Tove J
            Anmeldt d. 16. oktober 2023

Vi var på gourmet ophold, og alt spillede som det skulle.
            Super betjening - flot vinsmagning i en suveræn flot vinkælder. Derefter en super madoplevelse med en vinmenu som var fantastisk til de serverede madretter. Endelig et rent og pænt værelse.

Dato for ophold: oktober 2023
            Tak, Alan T
            Anmeldt d. 15. oktober 2023

Venligt personale. Generalt Koldt på kroen og værelser. Maden okay. Manglende rengøring både på værelser og kroen. Det er måske bedre om sommeren, hvor man ikke behøver at have varme på værelset. Men det ændre selvfølgelig ikke på rengøring

Værelsestip: Bedre rengøring. Og varme på værelset.
            Dato for ophold: oktober 2023
            Tak, Jan M