Anmeldt d. 30. juni 2020 fra mobile enheder

I anledning af min fødselsdag overraskede min kæreste mig med et gourmetophold på Norsminde Kro. Vi blev indlogeret på et dejligt værelse, med en lille terrasse. Herefter var der afternoon tea, med lækre snacks og dejlig vin. Inden middagen var vi til vinsmagning i den flotte vinkælder, hvor restaurantchef og sommelier Daniel, kyndigt og med et glimt i øjet ledte os igennem 5 gode vine. Vi var ikke i tvivl om, at lade ham sammensætte vinmenuen til vores middag i kælderen, som bestod af snacks og fem retter. Og det fortrød vi ikke, vinene spillede flot sammen med den fantastiske mad. Alt i alt et virkelig skønt ophold, som bestemt kan anbefales.

Tak, Stinehansen82
Anmeldt d. 14. juni 2020 fra mobile enheder

Havde booket tidlig indtjekning, og vi blev henvist til vores værelse. Vi mødte to lettere forvirrede rengøringsdamer som ikke var klar med vores værelse. Vi valgte at sætte vores bagage og gå en tur for at give dem tid til at gøre værelset klar.
Vi valgte at spise frokost på kroens brasserie-maden var egentlig okay, men der gik 40 minutter inden maden kom og de havde glemt rejerne som vi ventede yderlig 8-10 minutter på. Maden smagte dog godt.
Afternoon tee kl. 15:00. Igen laaaang ventetid for de var slet ikke klar med kaffe/te m.m. Alle ventede længe.
Den tilhørende 3 retters menu var dejlig, men igen ufattelig lang ventetid på maden.
Morgenmad fra kl: 8:00-10:00 og her er krofatter præcis. Alarmen bliver slået fra kl. 8:00 og absolut ikke før. Vi fik en mindre “sviner” af ham for at komme et par minutter før kl. 8:00-ærgerligt.
Rengøring: Rent værelse fik vi i hvert tilfælde ikke. Døde insekter på skrivebord, flere millimeter støv på skufferne på skrivebord og kant af spejlet som iøvrigt var rigtig flot og meget meget mere...
Alt i alt-ikke okay

Tak, lenakorreborg
NorsmindeKro, Ejer hos Norsminde Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. juni 2020

Hej Lena.

Tak for din anmeldese.
Det er jo nye tider og vi tager alle nye Covid19 krav seriøst. Samtidig vil vi gerne give så god en service/produkt, og det vuderer vi man gør bedst ved at kommunikerer til gæster hvor og hvornår der feks er vinsmagning
aperitif etc. Det har vi også gjort til dig, om dit ophold. Her er det rigtigt du tilløber tidligt chek ind, det er kl 12.00. I ankommer kl 11.30 og det er jo ikke det der er aftalt. I går en tur og får nøglen kl. 12.03.

Din betragtning om afternoon tea er ikke den vi har. I ankomme og får hver et glas mousserende/cava, da i sætter jer. Her fortæller Anna at (som i selv kunne se) var skybrud og at der havde været et lynnedslag, der havde nulstillet alt vor teknik. Kasse apparater, ovne kaffe/vand anlæg ALT. Kaffen komme inden for 15 min, hvor i jo har jeres mousserende vin. Vi havde alle rede første gæster til afternoon kl 14.30 så alle var helt klar, dog ikke på et lyn nedslag. Jeg var selv i lokalet igen kl 16.00 her var 3 cykelryttere tilbage, som sad udenfor.

Vi servicerer vore opholds gæster lidt anderledes en vore a la carte gæster. Da folk er på ophold går vi ikke udfra man skal skynde sig. Jeg rydder selv jeres hovedretter kl 19.50, og brasseriet var ligeledes næsten tomt 21.30. klart hvis man skal skynde sig er det lang tid, og skal man det kan man jo sige det. Man betaler jo også for den luksus det er at gå ud, så vor erfaring er at tidsintervallet er pasende.

Du beskriver en morgen sviner, det er der delte meninger om. Vi åbner kl 08.00 her er kaffe, æg, brød, lever postej osv klar, og det var det også i søndags, som det plejer. I tiden skal vi også spritte af, og der er en del praktisk der skal ordnes inden vi åbner, det var også i søndags. Jeg tror du misforstår, for både min kollega og jeg forstod slet ikke hvad du talte om ( jeg kunne godt beskrive det anderledes, men jeg holder en ordentlig tone). Vi tror i har været låst inde, men finder ud af at miseren er at i ikke kunne komme til morgen mad før kl 8.00 ( altså det tidspunkt vi åbner hotellet om søndagen, og ikke når det passede jer. Det er ikke første gang det sker i 18 år, derfor beskriver vi det også i jeres bekræftelse, informerer om det ved chek in, og det står samtidig på værelserne.

Din mand siger "rolig der er ingen døde" og det er jo fornuftigt sagt når man er kørt op, og det reelt IKKE handler om liv eller død, men at i ville have morgen mad 15-20 min før det var klar.

Jeg er ked af vi ikke giver jer en oplevelse, det prøver vi virkelige på . Vi forsøger at planlægge og organiserer vort arbejde med gæster, og det har vi alle dage gjort. Der findes 5 stjernede hoteller hvor der er 3 ansatte pr gæst, her kan man håndterer gæster der gør som de vil, og hvornår det det passer gæsten. Vi er et 4 stjernet hotel, og har ikke det mandskab der skal til, men omvendt tager vi slet ikke den pris det vil kræve. Vi har vort koncept, og det har kørt siden 2004.

I gen ærger det mig vi ikke har kunne give jer et ophold i var fuldet tilfreds med. Jeg noterer mig at i kan lide maden, og det er vi glade for. Som i kunne konstaterer var i ikke de eneste.

god sommer

Anmeldt d. 7. juni 2020 fra mobile enheder

Imødekommende og serviceminded personale. Rene og pæne værelser. Vores havde himmelseng og udsigt ud over fjorden (terrasseværelse). Vi bestilte et gourmet-ophold. Dejligt ophold med hyggelig og lækker afternoon tea, fin morgenbuffet, sjov vinsmagning og fantastisk aftensmenu og vinkuvert(!)
Vi havde en sublim oplevelse.

Tak, christinalouiseh2017
Anmeldt d. 6. juni 2020 fra mobile enheder

Vores første besøg/ ophold på denne hyggelige og smukke kro, og absolut ikke det sidste. Uanset om det var deres afternoon tea, dagens menu i brasseriet, eller morgenmaden, var der ikke en finger at sætte.
Alt var hjemmelavet fra bunden, veltilberedt, og yderst velsmagende, der er kælet for den mindste detalje. Vores værelse var samme standard, rent, lækkert og indbydende. Personalet var behagelige, serviceminded og gjorde vores ophold til en vidunderlig oplevelse.
Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, 598j_rgenn
Anmeldt d. 12. marts 2020

Vi havde et rigtig godt døgn sammen med et par venner. God velkomst med kaffe og kage, en snack menu og god mad og vin menu, og enrigtig dejlig anretning næste morgenen. Vejret kunne I nok ikke gøre ved. Ville ellers gerne have nydt de dejlige omgivelser ved fjorden. Det blev desværre kun en meget kort gåtur på grund af regnen

Dato for ophold: februar 2020
Tak, E352MMritah