Fastlås den laveste pris fra disse websites
Tripadvisor137 US$
Hotels.com
Priceline
FindHotel
Destinia.com
eDreams137 US$
Anmeldt d. 24. marts 2022

Var på midt uge ophold Tirsdag - Torsdag med Riskov Bilferie. Modtaget i receptionen af smilende og høflig medarbejder - Lækkert værelse - Super lækkert og spændende mad og smilende høflig god betjening. Dejligt stort lækkert morgen buffet med alt hvad der skal være, specielt skal fremhæves det super godt BAGER brød. Alt i alt et perfekt ophold som vi helt sikker vil gentage. Mange Mange roser her fra til hele personalet.

Dato for ophold: marts 2022
Tak, 915jenserikj
Anmeldt d. 6. december 2021 fra mobile enheder

Rigtig dejligt ophold,tæt på alt i Odder.
Gode værelser med masser af plads.

Nemt at komme til evt Tivoli friheden,Julemarked i Torrild,.

Lidt dyrt at spise i restauranten
En flaske vin i vinskabet ville have været dejligt som velkomst

Dato for ophold: december 2021
Tak, Midten
Charlotte M, Gæsteservice/reception hos Montra Odder Parkhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. februar 2022

Beklager det sene svar, men tusind tak for den fine anmeldelse :-) Vi håber at se jer igen i Odder en anden gang. Hav en dejlig søndag

Anmeldt d. 5. december 2021

Dejligt hotel - god atmosfære - venlig personale - stort og dejligt værelse med et skønt badeværelse.
Alt perfekt - eneste minus var at vi havde bestilt et juleophold med middage begge dage. Ingen af dagene havde menuen noget med jul af gøre.

Dato for ophold: december 2021
Tak, 471vagnk

Beklager vores sene svar. Vi er rigtig glade for at i tog tid til at anmelde jeres ophold og vi takker mange gange for de fine ord. Vi tog jeres feedback til os, og gjorde menuen mere "julet" fremadrettet. Vi håber dog i nød opholdet og at vi kan byde jer velkommen en anden god gang :-)

Anmeldt d. 1. december 2021

Odder Park Hotel er et hyggeligt hotel i en dejlig lille by. Odder ligger i skøn natur og meget tæt på Aarhus. Inkluderet i ophloldet var billetter til Den gamle By, en fin oplevelse! De 2 x middag var meget lækre, fin betjening også. Rigtig god morgenbuffet, oven i købet med tilbud om morgenbitter inkl.

Dato for ophold: november 2021
Tak, 579yrsas

Beklager vores sene svar, men bedre sent end aldrig vil vi bare takke for jeres fine anmeldelse. Håber i havde et dejligt lille juleophold. Med ønsket om en dejlig dag :-)

Anmeldt d. 22. november 2021

Virkelig et dejligt gensyn, med et virkelig fint hotel, med en service ud over det sædvanlige, efter nogle år, genser vi atter dette dejlige hotel, og deres rare personale, der yder en særdeles fin service, og man føler sig velkommen, her får man virkelig noget for sine penge, god mad og drikke samt god service.

Værelsestip: Alle værelserne er gode
Dato for ophold: november 2021
Tak, PrescripteurBachau

Beklager meget vores sene svar, men en anmeldelse som denne varmer vore hjerter uanset! Tusind tak for at bruge tid på at skrive, og vi håber bestemt at kunne byde jer velkommen i Odder en anden gang igen :-) Hav en skøn søndag