“Overnattede og skulle have aftensmad”
Anmeldelse af Kokkedal Slot

Kokkedal Slot
nr. 6 af 10 Restauranter i Brovst
Anmeldt 3. august 2020

Vi fik en 2 retters menu, helstegt andesteg med diverse tilbehør og bearnaisesauce
De var helt perfekte, dog var der klumper i bearnaisesaucen, som var lidt uheldigt.

Tak, Scanshow

Anmeldt 24. maj 2020 fra mobile enheder

Fint sted med skøn beliggenhed, fine værelser og lokaler (fem stjerner) og god mad . Forretterne manglede lige de sidste skud (f.eks rabarber og asparges lige pt) for at nå de fem stjerner. Og kødet til hovedretten var lidt ubestemmelig - det smagte som noget vildt og ikke som kalvecuvette som menukortet sagde. Drikkevarerne var anderledes og super gode oplevelser til fem stjerner. I forhold til vores pris via Spotdeal var oplevelsen lidt over fire stjerner og noget af det bedre med venligt og serviceminded personale. Men så blev det ødelagt næste dag, da pigerne omkring morgenmaden var med til at trække niveauet meget ned. Der var hverken brød, bacon eller æg i lang tid og det virkede til, at de slet ikke kunne overskue opgaven sammen.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Annebir
Anmeldt 19. oktober 2019

Kokkedal slotskro. En fin og hyggelig oplevelse. Særdeles gode vine og veltilberedt mad. Kan anbefales

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, HanneRinggaard
Anmeldt 12. juli 2019

Vi havde bestilt seranoskinke, men fik en helt anden skinke
Andebrysten havde ingen smag og sovsen var elendig.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, TrauteK_13
Anmeldt 29. juni 2019

Service - omgivelser - maden - vinen alt fantastisk, sikke en oplevelse at være på dette smukke slot

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Charlotte K

Rejsende, der kiggede på Kokkedal Slot, kiggede også på

Brovst, Jammerbugt Kommune

Har du været i Kokkedal Slot? Fortæl om dine oplevelser!