“Dårlig mad”
Anmeldelse af Kokkedal Slot

Kokkedal Slot
nr. 6 af 10 Restauranter i Brovst
Anmeldt 12. juli 2019

Vi havde bestilt seranoskinke, men fik en helt anden skinke
Andebrysten havde ingen smag og sovsen var elendig.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, TrauteK_13

Anmeldt 29. juni 2019

Service - omgivelser - maden - vinen alt fantastisk, sikke en oplevelse at være på dette smukke slot

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Charlotte K
Anmeldt 14. juni 2019

For prøvemiddagen viste sig at være elendig. Maden var salt og generelt kedelig og uinteressant, men personalet på stedet ydede en fantastisk og venlig service! Cadeau til dem!

Men efter middagen beslutter mine forældre sig for, at aflyse deres reservation i november, efter at have forespurgt om deres svigersøn, som er kok, måtte lave maden i stedet, hvilket ikke kunne lade sig at gøre.

Men selvom mine forældre vælger, at aflyse deres reservation ca. 6 mdr. før, er det ikke muligt at få depositummet på 18.000 kr. Tilbage. Jeg kunne forstå det, hvis det skete så sent, at de ikke kunne nå at tage nye bestillinger ind, men 6 mdr. før.

Ualmindelig dårlig service og en gang plattenslageri efter min mening! Øv bøv

Dato for besøg: april 2019
3  Tak, Henrik B
Anmeldt 4. april 2019

Vandet fra de frosne rejer løb ud på tallerkenen og øde lagde retten, maden var det kedeligste. Morgenbuffeten var fuld af luer og der var ikke køling underfadene eller overdækket.
Vi havde virkelig glædet os og var så skuffede.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, 113metteb
Anmeldt 27. juli 2018 fra mobile enheder

Det var den værste oplevelse i mands minde. Møbler med huller i, hår i vasken, støv på natbordet,tv uden tilhørende fjernbetjeninger er nogle af de ting jeg skriver her . Nu skulle vi spise ikke en oplevelse suppen var uspiselig med mel klumpet i , laks var uspiselig måtte spørge efter brød (nu fik vi vores drikke vin øl og sodavand) kødet var uspiselig kartofler var koldt. Her knækkede vores film. Vi havde håber på en god oplevelse.

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, Marianne G

Rejsende, der kiggede på Kokkedal Slot, kiggede også på

Brovst, Jammerbugt Kommune

Har du været i Kokkedal Slot? Fortæl om dine oplevelser!