“Familievenligt Hotel”

Skovsgaard Hotel Restaurant
nr. 5 af 10 Restauranter i Brovst
Anmeldt 14. december 2017

Så hyggeligt et spisested, maden er altid veltilberedt og pænt anrettet, og der er altid mere end nok.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, HonoreBrovst

Anmeldt 20. marts 2017

Her er plads til mangen af de - desværre - mange personer, der har svært ved at have et ordinært job på arbejdsmarkedet. Her er plads til alle - og det kan mærkes på den gode måde, når man gæster Skovsgård Hotel.
Her er plads til smil og hjertevarme, her er altid tid til en snak og det følges op med mad af høj kvalitet, når der skal spises.
Hotellet rummer mange skønne mennesker, der gerne fortæller om livets op- og nedture. Altid med et smil på læben og glimt i øjet.
Kan anbefales - mange spændende frokostretter, et bredt og varieret menukort samt den traditionelle Dagens Ret til fornuftige priser.

Dato for besøg: februar 2017
1  Tak, michaelcT3080IT
Anmeldt 15. juli 2016

Var til torsdagskoncert i Hotellets have med Muleskinners. Torsdage i Juli afholdes der have koncerter under navnet Global Garden Party. Denne torsdag var det nordjyske Muleskinners, der med swingende bluegrass og country holdt en fest i haven sammen med os.
Absolut et initiativ der er værd at besøge på din ferie, hvis det passer ind.
Under koncerten står den lokale kunstner Piet Art Pedersen står og maler et kunstværk mens koncerten afvikles, og dette kunstværk udloddes efterfølgende.
Der er også lidt udstillere som gerne sælger fra deres boder.
Efter koncerten er der mulighed for at reservere plads til at spise i Restauranten på hotellet.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, haessler
Anmeldt 12. juli 2016

Torsdag aften efter sommerens koncerter er der buffet i restauranten. Vi var med torsdag d. 7/7 og kan f.eks. nævne: lækker fiskesuppe med muslinger, crabcakes, marineret kylling og flere dejlige salater.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Karsten D
Anmeldt 5. januar 2016

Skovsgård hotel skiller sig us ved at være end socialøkonomisk. Virksomhed.
Dette giver end helt speciel oplevelse med god veltilberedte retter især syntes jeg godt on torsdagsmenu idet den er god Og til billige penge.

Dato for besøg: oktober 2015
1  Tak, godtberg123

Rejsende, der kiggede på Skovsgaard Hotel Restaurant, kiggede også på

Brovst, Jammerbugt Kommune

Har du været i Skovsgaard Hotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!