“Helt igennem hjemmelavet.”
Anmeldelse af Attrup Havnecafe

Attrup Havnecafe
nr. 2 af 10 Restauranter i Brovst
Beskrivelse: Attrup Havne Cafe er en dejlig Cafe/restaurant med en smuk udsigt over Limfjorden. Et hyggeligt mødested både for sejlere og landkrabber. Der kan købes mad og drikke. Skal du have fest eller andet arrangement kan det afholdes med plads op til 60 personer. Også mad ud af huset og til selskaber. Stor parkeringsplads foran Cafe'en.
Anmeldt 30. december 2019 fra mobile enheder

Helt igennem hjemmelavet. Jeg fik et stjerneskud og det var helt tydeligt, at fiskene var pandestegte. Lækkert med groft brød og håndpillede rejer.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Stenstrop

Anmeldt 1. december 2019

Var der senest i sommer.
Fint stort stjerneskud med pandestegt filet og kogt filet.Fint stykke røget laks,lidt ligegyldige dåseasparges og heldigvis ikke for meget majonæse.
Et halvt hårdkogt æg ?
Lækkert brød under det hele.
Afsluttet med hjemmelavet belgisk vaffel med stor portion Vebbestrup is.
Jacobsen juleøl fra fad.
Hvor svært kan det være?
Og servering af værtinden.Bare OK

Dato for besøg: november 2019
Tak, Koiget
Anmeldt 1. december 2019

Fik det bedste stjerneskud på Attrup Havnecafe. Smuk udsigt over Limfjorden. Det var hele turen værd.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Alyhneh
Anmeldt 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Mange har skrevet pæne ord om denne cafe. På besøg en trist og grå tirsdag i efterårsferien. Men indenfor lunt og varmt og dejlig velkomst. Havde hørt om de fantastiske stjerneskud. Vi havde blot eet stort problem. Damespiseren kunne ikke spise så meget mad.
Men vi fik tilbudt een i børnestørelse. Super dejligt ikke at skulle smide mad ud (den var stadig i overkanten) Her kommer vi meget gerne igen
Her

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Bitheide
Anmeldt 16. august 2019 fra mobile enheder

Vi bor selv i fjerritslev, og har smagt stjerneskud rundt omkring, vil sige at attrup havn er et perfekt stjerneskud , friske råvarer, -kokken melder også selv ud hvis ikke der er nok råvarer nok og at det ikke kan lade sig gøre at lave, respekt for det, de er perfekt lavet og smager bare så godt, kører glædeligt de 20min for at hente dem på bestilling,
Selv Thorup strand kan ikke følge med

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Jan S

Rejsende, der kiggede på Attrup Havnecafe, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality
Brovst, Jammerbugt Kommune

Har du været i Attrup Havnecafe? Fortæl om dine oplevelser!