“Lækkert!”
Anmeldelse af Restaurant Alanya

Restaurant Alanya
nr. 4 af 10 Restauranter i Brovst
Anmeldt 30. juli 2018 fra mobile enheder

Det var meget lækre pizzaer ol. vi fik leveret derfra. Selvom vi var mange, var maden stadig tilfredsstillende!

Dato for besøg: juli 2018
Tak, mvpajhede

Anmeldt 4. juli 2018 fra mobile enheder

Først det gode: super god pizza

Aå det dårlige: det koster ekstremt mange penge at få pizza bragt ud, også selvom det var gode penge det fik ud af vores køb hos dem, men de krævede også 85kr for at bringe det ud, på trods af, at denne information først er noget man får når pizzaen ankommer.

Desuden var maden også en god del forsinket, hvilket er ærgerligt, når det koster premium for leveringen.

Håber I er beredte, inden i bestiller. Så længe man er klar over spillereglerne, og ikke forventer anstændig betjening.

God dag.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Lasse K
Anmeldt 18. juni 2018

Fremragende Pizza og god service !!!
Bruger stedet jævnligt når der ønskes en god pizza, dog mest some take away...

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Jens Erik J
Anmeldt 14. december 2017

Lækker hverdagspizza, pænt stort udvalg, meget overkommelige priser, og hyggeligt sted at sidde og spise.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, HonoreBrovst
Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Intet at sætte en finger på. Venligt personale.
Maden er altid klar til tiden,når det er bestilt på forhånd

Dato for besøg: marts 2017
Tak, MIMS123456

Rejsende, der kiggede på Restaurant Alanya, kiggede også på

Brovst, Jammerbugt Kommune

Har du været i Restaurant Alanya? Fortæl om dine oplevelser!