Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Etrip
StayForLong
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 21. oktober 2022

Er ophold med der var helt idyllisk på et skønt gammelt slot med sjæl og et sted der emmer af historie. Fantastisk mad og god betjening. Noget der helt klart kan anbefales og man får mere end man betaler for.
Vi kommer gerne igen.

Værelsestip: En oplevelse i ikke skal snyde jer selv for. Spørg gerne ind til slottets historie om dem der gå igen om natten på slottet.
Dato for ophold: oktober 2022
Tak, Rikke M
Anmeldt d. 22. september 2022

Vi var 3 vennepar der havde booket 2 nætter med 5 retters menu hver aften. Vi fik en supergod betjening og lækkert og veltilberedt mad - kan absolut anbefales. Alle vore værelser var fine og vi kunne overalt mærke at det var et gammelt slot vi boede i. Vi kan kun give slottet og betjeningen vore bedste anbefalinger. Det er et skønt område - så 2 nætter er det optimale for at komme rundt i det skønne område

Værelsestip: Vi havde værelser på 1 sal - lige ved siden af hinanden 👍 der var roligt
Dato for ophold: september 2022
Tak, 148margitn
Anmeldt d. 21. september 2022

Fantastisk ophold, med super lækker mad. Venlig og smilende betjening.
Vi giver stedet vores bedste anbefaling
Fine værelser med slotsstemning.
Gode muligheder for ture i omegnen.
Vi har nydt vores ophold på Kokkedal slotshotel

Dato for ophold: september 2022
Tak, 509bentea
Anmeldt d. 16. august 2022 fra mobile enheder

Vi tilbragte en weekend på Kokkedal Slot. Fra vores ankomst til afrejsen var vi omgivet at et helt fantastik personal der opfyldte vores mindste ønske.
Vi fik en 5 retters menu lørdag aften incl vinmenu. Både smag, præsentation og smagsoplevelsen var helt i top. Kan kun sige det et ikke sidste gang vi besøger Kokkedal Slot. Tak for et helt igennem super ophold

Dato for ophold: august 2022
Tak, waldburg
Anmeldt d. 5. august 2022 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger på dette pragtfulde slot
Med super service af personale
Lige fra vi kom var der fuld service
Maden og vin menu var til til 5 stjerner
Vi kan kun anbefale dette slot i rolige omgivelser
Og stedet har både svimmingpool og sauna
Mvh
Eigil & Vivi