“God italiener”
Anmeldelse af Bella Italia

Bella Italia
nr. 3 af 10 Restauranter i Brovst
Anmeldt 30. oktober 2019

Lidt fra gågaden i Brovst ligger Østergade med Bella Italia. Vi fik en rigtig god betjening og både pizza og kyllingesalat var velsmagende.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Anders K

Anmeldt 2. august 2019 fra mobile enheder

Laver de bedste italienske pizza jeg nogensinde har smagt og sikke en fantastik service man for derinde. Top karakter fortjener de mega godt sted

Dato for besøg: august 2019
Tak, 535esbenm
Anmeldt 16. juli 2019

Besøger Bella Italia hver gang vi holder ferie i området og har tidligere ratet dem i Tripadvisor.
Hyggelig restaurant og venligt og service minded personale.
Et stort menukort der har noget for en hver smag.
Vi valgte deres meget lækre Pizza, super bund ikke for tyk, lækkert fyld og ikke for lidt.
Her stemmer forhold mellem pris, kvalitet og mængder.
Vi kommer igen, helt sikkert.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Danes55
Anmeldt 19. marts 2019 fra mobile enheder

Fint udvalg og til rimelige priser, hurtig og perfekt ventetid.
Kommer helt sikkert igen
Dog mangler der mere sovs til bøfsandwich, samt der automatisk er pommesfrits til.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Mizz69
Anmeldt 12. oktober 2017

I den gennem gående hovedgade i Brovst finder man Bella Italia. Udefra måske ikke den bedste facade, men gå ind. Super hyggeligt lokaler med lækre møbler og udstyr.
Vi ville hente en take away Pizza og fik præsenteret et stort menu kort med et stort udvalg ikke blot på Pizza.
De med stjerne markerede pizza fik vi at vide var frokost tilbud, vi valgte og bestilte.
Vi fik en super lækker pizza med skinke, masser af fyld og en helt perfekt bund og prisen var bare iorden.
Vi kan absolut anbefale Bella Italia og når vi er i byen igen vil vi helt sikkert være kunde.
Prøv deres Pizza.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Danes55

Rejsende, der kiggede på Bella Italia, kiggede også på

Brovst, Jammerbugt Kommune

Har du været i Bella Italia? Fortæl om dine oplevelser!