“Dårligste mad og dårligste service ever!”
Anmeldelse af Sixpence

Sixpence

Vi er 3 der skal have mad. Der bliver bestilt pasta, bøf bearnaise og en burger. Da vi henter maden mangler der bøf Bernaise og burgeren er kold. Jeg går derefter derned til afhentning, da vi har ringet og forklaret at burgeren var kold og bøffen manglede. De lover at lave en ny. Da jeg ankommer er der stor forvirring omkring bestillingen og de har kun lavet bøffen og ikke burgeren. Jeg bliver kaldt ind og snakker med kokken. Han er sur og brokker sig over, at jeg sikkert har langt hjem siden burgeren er blevet kold. Jeg forklare, at min far bor på den anden side af Brøndby øster torv i de røde blokke og det kun tager 1,5 min at gå hjem. Han er sur og har truende adfærd overfor mig. Da jeg sidder udenfor og venter nedstirrer han mig med et vredt blik. En direkte ubehagelig oplevelse og jeg vil aldrig sætte mine ben der igen!!! Vi har spist her én gang om
Ugen førhen og har aldrig oplevet dette før! Som du kan se, i vedhæftet billede skulle dette forestille at være oksefilet steak 200g - bøffen var sej og uspiselig. Denne udskæring skulle slet ikke serveres på en restaurant. Jeg er direkte målløs over kokkens opførsel og han skulle slet ikke arbejde med mennesker!!!!!!!!!!!!!

Ville give 0 hvis dette var muligt!

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, sandrasK856YU

Anmeldt 26. november 2019

har lige spist plankebøf med min veninde...mør mør bøf, skøn sovs, dejlig grønt og skøn kartoffelmos..og en fantastisk service og go tjener...man behøver ikke rejse til København for at få noget godt mad...tak og vi kommer igen

Dato for besøg: november 2019
Tak, Lone H
Anmeldt 12. februar 2019

serveringen sker indenfor rimelig tid, og bestillingen foreår på dansk. det er muligt at holde recetion eller festlig sammenkomst, som skal bestilles.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Flemming L
Anmeldt 26. juli 2018

Jeg holdte en skøn fødselsdag med gode venner. Vi blev taget godt imod og der blev hurtigt flyttet borde så det passede til mit antal af gæster. De kolde drikke kom hurtigt. Forretterne kom ligeledes hurtigt og var meget flot anrettet. Kan varmt anbefale tigerrejerne. Hovedretterne var også flot anrettet og alle seks retter kom samtidig. Mine gæster var meget glade for maden. Hvis du skal ud god mad til en rimelig penge vil jeg varmt anbefale Sixpence.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, perfre2012
Anmeldt 5. maj 2018 fra mobile enheder

Fin restaurant god mad meeen der er et malurt i bægeret ....den brune sovs ødelægger desværre maden vi er flere der uafhængdig af hinanden siger det så find en ny brun sovs

Dato for besøg: april 2018
Tak, flemmingdks

Rejsende, der kiggede på Sixpence, kiggede også på

Har du været i Sixpence? Fortæl om dine oplevelser!