Hotels.com
Aalborg, Danmark

Overnatning

Anmeldelse af
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. mar. 2024
Hotelopholdet var præget af en udmærket standard, der opfyldte mine forventninger. Ved ankomsten blev jeg mødt af venligt personale, der hurtigt fik mig checket ind. Værelset var rent og veludstyret med alle nødvendige faciliteter. Sengen var komfortabel, hvilket sikrede en god nats søvn. Badeværelset var pænt og fungerede uden problemer.

Morgenmaden blev serveret i hotellets hyggelige spisesal, hvor der var et bredt udvalg af både varme og kolde retter. Kvaliteten af maden var god, og betjeningen var opmærksom uden at være påtrængende.

Under hele opholdet var der en behagelig atmosfære på hotellet, og personalet var altid tilgængeligt for at hjælpe med eventuelle spørgsmål eller anmodninger. Hotellets beliggenhed var også ideel, tæt på offentlig transport og seværdigheder i området.

Selvom der ikke var noget ekstraordinært ved opholdet, levede hotellet op til mine forventninger og tilbød en behagelig og problemfri indkvartering. Samlet set var det en positiv oplevelse, og jeg vil bestemt overveje at vende tilbage ved fremtidige besøg i området.
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
4,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Problemer med denne anmeldelse?
Jeroen Bisschop, General Manager hos , svarede på denne anmeldelse
Svarede 7. mar. 2024
Tak for din positive anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du nød dit ophold hos os og satte pris på vores venlige personale, rene værelser og lækre morgenmad. Vi sætter pris på din ros og ser frem til at byde dig velkommen tilbage ved fremtidige besøg i området.

De bedste hilsner, Scandic Glostrup
Vis flere hoteller i
Anmeldt d. 5. marts 2024

Dato for ophold: marts 2024
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jeroen Bisschop, General Manager hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. marts 2024

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 4. marts 2024

Dato for ophold: februar 2024
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Jeroen Bisschop, General Manager hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. marts 2024

Anmeldt d. 15. februar 2024

Dato for ophold: februar 2024
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Jeroen Bisschop, General Manager hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2024

Anmeldt d. 18. januar 2024

Skulle afsted kl 6 om morgenen og oplyste dette ved ankomsten dagen inden kl 20. Vi var 7 der skulle afsted på det tidspunkt. Vi fik udleveret en pose med en tør muffin( ikke morgenmad), en lille skyr, halvtør croissant, et dårligt æble og 4 af os fik en lille brik juice. Vi andre fik af vide der ikke var flere juice. Ingen voksne kan leve af det. Langt fra hvad jeg tidligere har oplevet også på scandic hoteller.

Dato for ophold: januar 2024
Tak, bjarke0511
Jeroen Bisschop, General Manager hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. januar 2024

Kære gæst.

Tusinde tak for at du har taget tid til at skrive om din oplevelse. Vi er naturligvis virkelig ked at vores to-go påse ikke levede op til Jeres forventinger og at juicebrikkerne var taget slut. Det beklager jeg virkelig og jeg håber at der blev tilbudt en drikke alternativ for manglende juice.

Vi forstår at en to-go påse ikke kan vejes op til den dejlige buffet vi stiller up hver dag. Fordi at vi oplever at flere gæster ønsker tidligere morgenmad, kommer vi I nærmeste fremtid , til at åbne vores morgenmad i hverdage kl. 06:00.

Vi håber at kunne byde Jer velkommen tilbage snart igen!

Jeroen & Team Scandic Glostrup

Anmeldt d. 29. oktober 2023

Dato for ophold: oktober 2023
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Scandic Glostrup, Owner hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. november 2023