Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com196 $
CheapTickets196 $
Anmeldt d. 19. juli 2021

Dato for ophold: juli 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Scandic Glostrup, Owner hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 14. juni 2021

Dato for ophold: juni 2021

Anmeldt d. 7. juni 2021

Fantastisk hotel, fremragende service selv når man har hund med ‍
Skøn morgenmad, lidt træls at ikke alle overholder kravene med mundbind og engangs hansker.
Så ville det også være rart hvis man kunne spise aftensmad om lørdagen

Tak, JanH7451

Kære firebenede gæst og ledsager!
Vi er glad for at I har valgt Scandic Glostrup og har fortalt andre om Jeres oplevelse.
Forhåbentlig kan vi åbne restauranten igen i weekender nå forretningen tillader det og er glad for at I kunne lide morgenmaden.

De bedste hilsner,

Jeroen & Team Scandic Glostrup

Anmeldt d. 23. maj 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com

Anmeldt d. 14. maj 2021

Det var et godt ophold.
God og høflig betjening.
Maden var også udemærket specielt morgenmadsbuffeten.
Jeg kan helt klart anbefale Scandic Glostrup, det er god value for money.
Kommer helt sikkert igen en anden gang.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, mortenlewandowski

Kære Gæst,
Det er virkelig rart at du har taget tid til at dele din oplevelse med os og potentielle gæster.
Vi er stolte at du gerne vil anbefale os til andre og at dus synes specielt godt om maden, morgenmad og betjeningen.
På gensyn!
Jeroen & Team Scandic Glostrup