“Fint til forretningsrejse”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
Scandic Glostrup
Vurderet som nr. 1 ud af 1 hoteller i Brøndby
Anmeldt 21. november 2017 fra mobile enheder

Hotellet er fint nok til forretningsrejse, men det ville nok ikke være det oplagte sted til romantisk weekend tur med den bedre halvdel. Værelserne er ikke helt nye men relativ store og med fin rengøring. Ok seng og god lydisolering i forhold til de store veje, der omkranser hotellet. Udemærket morgenmads buffet. Kursuslokalet var voldsomt underafkølet og trods flere forespørgsler over flere dage, var personalet ikke i stand til at regulere til i nærheden af stuetemperatur. Fin pause forplejning. Har tidligere været på Glostrup Park, der må siges at være den umiddelbare konkurrent, og jeg synes niveauet er nogenlunde ens med et lille plus til Glostrup park (som så også er 4*)

Overnattede: November 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Runevester
Scandic_Glostrup, Manager hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. november 2017

Kære Gæst,
Tak for en rigtig brugbart anmeldelse i forbindelse med dit ophold. Vi på hotellet bruger det til at blive bedre og andre rejsende bruger det i sine rejsevalg.
Vi er ked af at du oplevelede kursuslokalet som underafkølet og at vi ikke har formået at køre det op til en temperatur som var mere behagelig for dig. Det er fantastisk at læse at du synes godt om vores better meetings forplejning, vores værelses størrelse, lydisolering og morgenmadsbuffet.
Det bliver en fornøjelse at kunne byde dig velkommen tilbage en anden gang her på Scandic Glostrup!

Front office & Conference Manager
Scandic Glostrup

Anmeldt 20. november 2017

Blev taget godt imod af receptionisten ved ankomst. Lækker aftenbuffet. Og udvalget af morgenmad var ud over alt forventning. Dog savnede vi at restauranten var åben lørdag aften. Det eneste minus. Ellers var alt perfekt nok til os.

• Overnattede: November 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, adhdugle
Scandic_Glostrup, Manager hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. november 2017

Kære gæst,
Tusinde tak for din fine anmeldelse. Det gør os stolte at læse at du er godt tilfreds, blev bydt godt velkommen og at du kunne lige vores fredag aften buffet. At vores morgenmad var ud over alt forvetning er også super dejligt at høre. Det er med glæde vi kan informere dig at vi, efter renoveringen er overstået, vi vil åbne vores restaurant igen i weekenden.

De bedste hilsner og på gensyn!
Front office & Conference Manager

Anmeldt 12. oktober 2017 fra mobile enheder

Jeg har aldrig brugt Scandic Glostrup tidligere, selv om jeg er flittig bruger af Scandic kæden. De andre var optaget - så jeg valgte Glostrup.
Man kan godt se, at hotellet til en lille opfriskning - men venligt personale og et ganske ok værelse. Alt i alt, en oplevelse jeg sagtens kunne tage igen.

Overnattede: Oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Michael A
Scandic_Glostrup, Manager hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. oktober 2017

Kære Gæst,

Tak for din tilbagemelding og at du for første gang har besøgt os på Scandic Glostrup.
Din loyalitet i Scandic betyder rigtig meget. Vores "opfriskning" er planlagt til at starte i december. At du synes at vi har venligt personale gør os rigtig stolte.
Vi glæder os til mange flere besøge af dig!

Anmeldt 30. september 2017

Hotellet ligger dejligt tæt på Helsingør motorvejen, hvis man skal videre dagen efter.
Personalet er som alle andre Scandic søde, hjælpsomme og venlige. Lobbyen er moderniseret på smagfuld vis.
Værelserne er fine og tilpas men bærer lidt præg af at hotellet har nogle år på bagen.
Som sagt er lokationen super godt hvis man skal videre på motorvejen dagen efter, og hvis man skal til byen tager det cirka en halv time i bussen.
Morgenmaden var standard Scandic. Fim med et ret godt og bredt udvalg

• Overnattede: September 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Steen V
Anmeldt 25. september 2017

Et temmlig dyrt ophold på knap 1600kr for en overnatning. Blev skuffet over værelsets stand. Der var manglende fuger i badeværelses gulvet og det bar tydelig præg af gamle sæberester. Store slid revner i træ gulvet. Ellers god service og flinke ansatte.

• Overnattede: September 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, trinet979
Scandic_Glostrup, Front Office Manager hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. september 2017

Kære gæst,
Mange tak for at du har taget tid til at skrive en anmeldelse om din oplevelse hos os.
Vi er selvfølgelig rigtig ked af at værelses standarden ikke har levet op til dine forventninger. En omfattende værelses och badeværelses renovering startes i december 2017. Det gør os stolte at læse at du synes vi giver god service og har flinke ansatte. Vi glæder os allerde til dit næste besøg!

Jeroen Bisschop

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Brøndby
0,6 km væk
Scandic Sluseholmen
Nr. 32 af 119 i København
833 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Scandic Glostrup? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Scandic Glostrup

Adresse: Roskildevej 550, Brøndby 2605, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Region Hovedstaden > Brøndby Kommune > Brøndby
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 1 hoteller i Brøndby
Prisområde: 779 kr.-1.710 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Scandic Glostrup 3.5*
Antal værelser: 120
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, Scandic Hotels, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Scandic Glostrup. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Scandic Glostrup Copenhagen Brondby

Er dette din TripAdvisor-registrering?