Scandic Glostrup
146 $
138 $
ScandicHotels.com
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 153 $ pr. overnatning.

135 $
211 $
  • Bar/lounge
155 $
  • Gratis parkering
Wittrup Motel(København)(Meget for pengene!)
109 $
  • Gratis parkering
Hotel Sct. Thomas(København)(Meget for pengene!)
163 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Gratis internet
204 $
185 $
Anmeldt for 20. november 2017

Blev taget godt imod af receptionisten ved ankomst. Lækker aftenbuffet. Og udvalget af morgenmad var ud over alt forventning. Dog savnede vi at restauranten var åben lørdag aften. Det eneste minus. Ellers var alt perfekt nok til os.

• Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, adhdugle
Scandic_Glostrup, Manager hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. november 2017

Kære gæst,
Tusinde tak for din fine anmeldelse. Det gør os stolte at læse at du er godt tilfreds, blev bydt godt velkommen og at du kunne lige vores fredag aften buffet. At vores morgenmad var ud over alt forvetning er også super dejligt at høre. Det er med glæde vi kan informere dig at vi, efter renoveringen er overstået, vi vil åbne vores restaurant igen i weekenden.

De bedste hilsner og på gensyn!
Front office & Conference Manager

Anmeldt for 12. oktober 2017 fra mobile enheder

Jeg har aldrig brugt Scandic Glostrup tidligere, selv om jeg er flittig bruger af Scandic kæden. De andre var optaget - så jeg valgte Glostrup.
Man kan godt se, at hotellet til en lille opfriskning - men venligt personale og et ganske ok værelse. Alt i alt, en oplevelse jeg sagtens kunne tage igen.

Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Michael A
Scandic_Glostrup, Manager hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. oktober 2017

Kære Gæst,

Tak for din tilbagemelding og at du for første gang har besøgt os på Scandic Glostrup.
Din loyalitet i Scandic betyder rigtig meget. Vores "opfriskning" er planlagt til at starte i december. At du synes at vi har venligt personale gør os rigtig stolte.
Vi glæder os til mange flere besøge af dig!

Anmeldt for 30. september 2017

Hotellet ligger dejligt tæt på Helsingør motorvejen, hvis man skal videre dagen efter.
Personalet er som alle andre Scandic søde, hjælpsomme og venlige. Lobbyen er moderniseret på smagfuld vis.
Værelserne er fine og tilpas men bærer lidt præg af at hotellet har nogle år på bagen.
Som sagt er lokationen super godt hvis man skal videre på motorvejen dagen efter, og hvis man skal til byen tager det cirka en halv time i bussen.
Morgenmaden var standard Scandic. Fim med et ret godt og bredt udvalg

• Overnattede: september 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Steen V
Anmeldt for 25. september 2017

Et temmlig dyrt ophold på knap 1600kr for en overnatning. Blev skuffet over værelsets stand. Der var manglende fuger i badeværelses gulvet og det bar tydelig præg af gamle sæberester. Store slid revner i træ gulvet. Ellers god service og flinke ansatte.

• Overnattede: september 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, trinet979
Scandic_Glostrup, Front Office Manager hos Scandic Glostrup, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. september 2017

Kære gæst,
Mange tak for at du har taget tid til at skrive en anmeldelse om din oplevelse hos os.
Vi er selvfølgelig rigtig ked af at værelses standarden ikke har levet op til dine forventninger. En omfattende værelses och badeværelses renovering startes i december 2017. Det gør os stolte at læse at du synes vi giver god service og har flinke ansatte. Vi glæder os allerde til dit næste besøg!

Anmeldt for 25. september 2017

Har boet på Scandic Glostrup to gange før > OK ophold.
Denne gang havde de "glemt" at informere om indlogering af hunde pga. hundeudstilling, hvilket gav sig udtryk i hundegøen i godt en halv time tæt på værelset om morgenen. De første to gange havde vi åbenbart fået/blevet opgraderet til et bedre værelse, men denne gang var værelset noget udslidt og badeværelset dårligt rengjort! - Hvis dette gentager sig kommer vi der ikke mere!

• Overnattede: september 2017, rejste som par
Tak, joernk32

Kære Gæst,
Mange tak for dit besøg, din tilbagemelding i forbindelse med det og ikke mindst din loyalitet i Scandic och hos os. Det betyder meget for os. Vi er frygtelig ked af at du har oplevet gene av mange hunder i huset. Vi har, med alt vi kunne, prøvet at undgå dette for gæster uden hund. Desværre har vi ikke haft mulighed til at opgradere Jer denne gang. Vi beklager at du oplevede badeværlset som dårlig rengjort. Dette tager vi til os og vores oldfrue vil følge op på dette med teamet. Der bliver også kigget på hvordan vi kan bedre styre antallet af besøgende med hund. Vi forstår dette ikke har været Jeres bedste oplevelse og det er yderst uheldig. Vi gør alt vi kan for at kunne byde på en bedre oplevelse fremadrettet. Samtlige vores værelser bliver i hver fald renoveret fra December 2017.
Vi glæder os til at se Jer igen!