“Super lækker mad, super beliggenhed”

Engtoftegård Restaurant og Gårdhave

Super lækker mad, super beliggenhed og super sødt personale vi kommer gerne fra Sønderborg igen vi ses

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Carsuspiep

Anmeldt 10. juli 2020

Godt tillavet og rigeligt af den gode danske mad. Både udendørs og indendørs servering med tæpper og varmelamper hvis det er køligt udendørs. Hyggelige tjenere og dejlige omgivelser med Børndbyskoven lige op ad stedet.

Tak, Karsten D
Anmeldt 22. juni 2020

Restaurenten er i kanten af Brøndby skoven med gode adgangsforhold og hyggelige gårdhave siddepladser med strålevarme - hvis der er brug for det. Personalet var imødekommende, høflige og folkelige.

Vi var 4 og fik hver en forret og en hovedret. Alt var veltillavet og da vi alle er meget glade for DANSK MAD - så var det en fornøjelse. Forretter er generelt store portioner - derfor bør man overveje om en hovedret eller en forret et nok. Desserter kunne vi desværre ikke finde plads til :-)

Selvom vejret var blæsende og koldt var der ingen problemer med at holde varmen i de små båse under halvtag.

Vi kommer helt bestemt igen.

1  Tak, ttimper
Anmeldt 14. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad, smager fantastisk og jeg vil sikkert komme igen, jeg mangler dog lidt mere personlighed fra tjenerne, selvom de er super søde, men de ville give den sidste stjerne

Tak, X4752MUlouisek
Anmeldt 8. juni 2020

Forret 2 hvide aasperges med rejer og hollandaise, 3 ingredienser, ok men ikke spændende: for dyrt 109 kr.. Bøf bearnaise 255 kr. medium stegt.. måtte sende bøffen retur da den var gennemstegt... ny bøf ok dog grænsende til stadig at være på grænsen til gennemstegt. frittererne var ikke hjemmefritterede, men fryse-købe-fritter, hvilket kunne smages. Bearnaisen heller ikke særligt smagsfuldt..all in all for dyrt.for medium mad..

1  Tak, MikaelL394

Rejsende, der kiggede på Engtoftegård Restaurant og Gårdhave, kiggede også på

Glostrup, Brøndby Kommune

Har du været i Engtoftegård Restaurant og Gårdhave? Fortæl om dine oplevelser!