“Metin serverer altid lækker”
Anmeldelse af Metins Grill

Metins Grill
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Metin serverer altid lækker mad med god smag og et smil kan klart anbefales til alle der elsker lækker tyrkisk mad!

Tak, Nuser90

Anmeldt 27. december 2019 fra mobile enheder

Rigtig god tyrkisk mad, der er indbydende anrettet. Gratis te (husk at tynde den op med vand). Høflig og venlig betjening. Den glade chef er med til at skabe en god stemning i restauranten.
Det eneste der kunne være bedre, er musikken. Kim Larsen er det sidste jeg ønsker at høre på en tyrkisk restaurant. Tyrkisk musik ville fuldende oplevelsen

Dato for besøg: december 2019
Tak, rendoghop
Anmeldt 2. oktober 2019

Vi var en flok modne piger, der skulle have lidt at spise og drikke. Vi havde bestilt i forvejen og havde lokket Metin til at fortælle lidt om at have restaurant i bazaren. Vi fik brød og dip til en start og derefter kalvekød med diverse tilbehør. Alt var vel tilberedt og humøret kom i top til musik med bl.a. Kim Larsen. En god oplevelse til 100 kr.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, B P
Anmeldt 18. august 2019 fra mobile enheder

Dejligt gensyn med Metins Grill, hvor vi nød dagens ret; kebab med ris, tzatziki og salat. Forinden fik vi serveret brød med 3 slags dip, og efter maden blev der serveret kage og chai/the.
Lækker mad og super god service!

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, SusVedel
Anmeldt 31. maj 2019 fra mobile enheder

Vi er glade for at have opdaget Metins Grill i Bazar Vest.
Stedet er hyggeligt indrettet. Der spilles gamle, danske hits til maden.
Efter bestilling ved disken finder du et bord at sidde ved. Lidt efter bliver der sat bestilte drikkevarer på bordet - sammen med friskt brød og 3 slags dyppelse, herunder humus.
Vi bestilte Adana tallerken og kalvelever tallerken, som begge blev ledsaget af løse ris med salsa, tomatsalat og tzatziki.
Maden var lækker og rigelig.
Efter maden blev vi tilbudt the og kage.
En god afslutning på en lækker frokost.
We’ll be back...

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, SusVedel

Rejsende, der kiggede på Metins Grill, kiggede også på

Har du været i Metins Grill? Fortæl om dine oplevelser!