Hotels.com
Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Tusinde tak for et dejligt ophold, rigtig god mad i 2 dage og meget smilende og venligt personale. Det er en rigtig hyggelig kro og omgivelserne er rigtig gode til gåture eller bare sidde ved bord og nyde det. Vi kommer igen. Mvh. Eva P.

Dato for ophold: august 2021
Tak, evapJ5439IO
Kamilla Aanæs, Gæsteservice/reception hos Hotel Årslev Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at I havde et godt ophold.
I er meget velkommen

Anmeldt d. 16. juli 2021 fra mobile enheder

Elendigt. Kommer her aldrig igen. Værelset er nærmest et kosteskab, ulideligt varmt, syntetiske dyner og puder - og støj som en ferie midt i København. Den hyggelige kro glemmer at fortælle om støjen fra motorvejen lige ved siden af. Spild af ferie

Værelsestip: Kør forbi - vælg et andet sted
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Dream23428575760

Tak for din anmeldelse.
Vi har forskellige typer værelser.
Vi har vores billige motelværelser, vores standard hotelværelser og vores businessværelser. På vores hotelværelser og businessværelser er der lydisolerede vinduer, så der hører man ikke vejen.
Jeg tænker, at du har haft et motelværelse. Dette booker man jo selv. Det er de billigste vi har.
Hvis du kigger på vores hjemmeside står der netop, hvor vi er placeret og at vi er placeret 2 km. fra Herning motorvejen og E45, så dette burde ikke komme som en overraskelse.

Anmeldt d. 26. juni 2021 fra mobile enheder

Sødt og imødekommende personale, der gør hvad de kan for at gæsterne får en god oplevelse. Vi havde to overnatninger incl. morgen og aftensmad. Første aftensmad var yderst gennemsnitlig, og måske lidt under, men dagen efter var til gengæld perfekt ;-) morgenmaden er fin, uden at være prangende. Værelset er meget småt, men ok til prisen.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, mortenr690
Kamilla Aanæs, Gæsteservice/reception hos Hotel Årslev Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juli 2021

Hej Morten,

Tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for at Du havde et godt ophold.
Vi håber at se dig en anden gang. Vi har også business værelser som er store, moderne værelser, hvis man gerne vil have lidt ekstra luksus.

Med venlig hilsen
Hotel Årslev Kro

Anmeldt d. 18. juni 2021

Havde booket via Smartbox som var med overnatning i dobbeltværelse og middag og morgenmad.
Sød receptionist i skranken ved indcheck.
Værelse er motelværelse, og meget småt, med dårlig lugt af sure tæer og virker slidt.
Instant kaffe som smagte af cup nudler (!)
Badeværelse egentlig pænt, men hårene i risten vidner om sparsom rengøring.
Middag er buffet hvor laks står i varmen (30 grader denne dag) uden afkøling. Masser af fluer ved osten og frugten.
Til gengæld fremragende kartofler, det skal de have. Begge typer kød er tørt, men opvejes en smule af sovsen.
Tjener mut og jeg blev bekymret for ham.
Under middagen booker vi nyt hotel.
Da vi vil tjekke ud stirrer manden (som ellers gav høflig betjening ifm. middagen) på mig og får til sidst fremstammet at han ikke ved hvordan han skal tjekke os ud og om vi har betalt for det vi har fået!
Glædelig 10 års bryllupsdag skat, denne dag glemmer vi aldrig!

Tak, Snarlig
Kamilla Aanæs, Gæsteservice/reception hos Hotel Årslev Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juni 2021

Hej.
Jeg er ked af, at høre om din oplevelse.
Ift. værelset, så flytter vi hjertens gerne vores gæster til et andet værelse såfremt man nævner dette til os. Det er slet intet problem. Man skal komme over til os og sige det, så kunne I jo have fået et andet værelse med det samme.
Med vores placering ude på landet og når vinduerne er åbne er det svært at holde for at der kan komme fluer ind. De tiltrækkes jo. Men jeg noterer jeres oplevelse med maden.
Receptionen lukker jo kl. 16.30 og tjenerne ved ikke hvordan man skal checke ud. Udcheckning er fra 7-11 om morgenen eller inden 16.30, så det er derfor at tjeneren ikke vidste hvordan I skulle checkes ud. Det er ikke deres område.

Anmeldt d. 14. juni 2021

2 venner til sen frokost på Årslev Kro.

Vi valgte henholdsvis Stjerneskud og Pariserbøf.

Tjeneren var vist helt ny i job, men det lykkedes da at få afgivet bestilling.

Begge retter var pænt anrettet og velsmagende, om end bøffen var med lige rigelig stegeskorpe.

Efter 2 forsøg fandt tjeneren ud af at tage regningen med ud, så vi kunne se hvad vi betalte for varerne.

Tak, John J

Hej John,

Tak for din anmeldelse.
Det er korrekt at vi har nye tjenere, som lige skal lære tingene at kende herude.
Jeg er glad for, at retterne var velsmagende og vi håber at se jer en anden gang.