Anmeldt d. 28. juli 2019

God beliggenhed med nem tilkørsel fra A7. Gode indkøbsmuligheder i naboen Scandinavian Park. Altid pænt og rent samt udmærket morgenmad. Fine, gratis parkeringsmuligheder. Mulighed for sen ankomst. Vi kommer gerne igen...

Dato for ophold: juli 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Accorhotels.com
Tak, 659.741
Anmeldt d. 11. december 2018

Har boet på Etap/Ibis mange gange. Super til en enkelt overnatning på rejsen. Altid rent og OK. Enkel og god morgenmad. Let at checke ind uden for "normal" åbningstid. Gratis afbestilling er altid rart.

Dato for ophold: december 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Accorhotels.com
Tak, 659.741
Anmeldt d. 8. november 2017

Dato for ophold: november 2017
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Ibis Hotels
Anmeldt d. 9. juni 2017

Fint værelse .Mange værelser er lige blevet renoveret.Morgen mad billigt og der hvad der skal være.Hotellet ligger ved siden af indkøbscenter og service station.Og Steak/n More et dejligt og billigt sted at spise.

Værelsestip: Bestil et værelse på 1 eller 2 etage
Dato for ophold: juni 2017
Tak, John G
Anmeldt d. 26. februar 2017

Skulle bruge en billig overnatning på vej til Hamburg lufthavn, og Ibis i Handewitt passede fint. Hurtig og nem modtagelse i receptionen. fint med koden til dørerne. værelset rent og lidt større end forventet. Rigtig dejlig morgenmad og kaffe til billig pris. Havde ikke nogle mønter så jeg manglede at man kunne betale med kort eller veksle sedler da jeg ville trække en drikkelse i automaten om aftenen.

Værelsestip: Glad for værelse på 3. sal. så der var lidt mere luft og udsigt
Dato for ophold: februar 2017