“Oase”

Helnaes Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 9. august 2020

Venligt og smilende personale. Veltilberedt mad. Coronaforanstaltninger er helt i orden. Små håndklæder på toilettet.
Pænt udvalg af drikkevarer, desværre kun Royal alkoholfri øl. Det kan helt klart gøres bedre på Fyn

Tak, Ole K

Anmeldt 26. juli 2020

Hyggelig beliggenhed,gammeldags indretning,men ikke noget forlorent.Der var pænt med gæster denne blæsende sommerdag.
Det reserverede bord desværre een meter fra døren til udendørsterrassen.De meget vandrende gæster der sjældent lukkede døren,så vi måtte rejse os og lukke grundet gennemtræk og kold luft.En automatisk dørlukker tak.
Venlig og rimelig hurtig betjening.
4 stjerneskud.med en tosidig smørstegt filet,fin nok,men egentlig ikke rigtig nogen konsistens i den kogte filet,årstiden? Smørstegt toastbrød.
Ørredrogn,ærtespirer,citron,en lille håndfuld rejer og en god 1000 øer.
En gamle Ole,hurtig glemt og en meget fin lun chokoladefondant med is og frisk frugt,helt perfekt,bliver ikke glemt.
Pænt udvalg af vin og øl.

1  Tak, Koiget
Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad.
Ikke “for fint” men rigtig god kromad.
Meget venlig hurtig og venlig betjening.
Ikke billigt men man får absolut valuta for pengene.
Et sted der er værd at besøge.

Tak, P0ulE
Anmeldt 19. juli 2020

Hej ang. Spisning på Helnæs kro det er super god mad og betjening, omgivelserne med vand/skov MVH Lisbeth akselsen.

Tak, 773lisbetha
Anmeldt 12. juli 2020

Intet kunne være bedre. Efter en dejlig køretur tværs over Sydfyn, endte vi på Kroen, hvor vi heldigvis havde bestilt bord, idet kroen var propfyldt endda sådan en regnfuld aften. Pga. vejret valgte vi ikke lige en sommerret; men dyrekølle, der var fremragende tilberedt og med alskens tilbehør! :o)

Tak, Buchwald50

Rejsende, der kiggede på Helnaes Kro, kiggede også på

Har du været i Helnaes Kro? Fortæl om dine oplevelser!